طراحی سایت بیمارستان
نوشته شده توسط : جعفری

صنعت مراقبت های بهداشتی یکی از شلوغ ترین بخش ها به خصوص در حال حاضر است. اگرچه همه به شدت به این صنعت متکی هستند، بسیاری نمی دانند که بخش پزشکی چقدر می تواند پیچیده باشد.

در نتیجه، بسیاری از صاحبان بیمارستان ها و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اهمیت برندسازی و بازاریابی خوب را نادیده می گیرند. خدمات طراحی سایت اصفهان

در چشم‌انداز دائماً در حال تغییر امروز، هیچ کسب‌وکاری نمی‌تواند به تبلیغات سنتی تکیه کند، حتی بیمارستان‌های مستقر. اگر می‌خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید (یا همچنان از رتبه بالاتری برخوردار شوید)، باید راه‌های نوآورانه‌ای برای برجسته کردن تخصص‌ها و امکانات پزشکی خود در دنیای دیجیتال بیابید.

ایمن ترین و موثرترین راه برای انجام این کار، همکاری با یک شرکت طراحی وب بیمارستان مورد اعتماد است. انجام این کار عملیات بازاریابی را ساده می کند و به شما امکان می دهد روی کارهای بزرگتر و مهمتر تمرکز کنید.

چرا داشتن یک وب سایت بهداشت و درمان ضروری است؟


بیش از 80٪ یا حداقل 94 میلیون آمریکایی از اینترنت برای جستجوی آنلاین اطلاعات سلامت استفاده می کنند.

 

این شامل جستجو برای:

علائم،
اطلاعات مربوط به نسخه یا داروهای بدون نسخه،
مطالعات موردی پزشکی و
بررسی های بیمارستان
مردم برای کسب اطلاعات به گوگل مراجعه می کنند، صنعت مراقبت های بهداشتی تفاوتی ندارد. برای اکثر مردم، اینترنت بهترین راه برای ارزیابی اعتبار و خدمات بیمارستان است.

بنابراین، شما واقعاً می‌خواهید با ارائه یک وب‌سایت حرفه‌ای به مخاطبان و مشتریان بالقوه خود تصور درستی بدهید.

وب سایت های بیمارستان باید بفروشند
طراحی وب سایت مراقبت های بهداشتی شما باید به عنوان یک فروشنده آنلاین برای بیمارستان شما عمل کند. این یکی از موثرترین بسترها برای تشویق بیماران بیشتر به انتخاب بیمارستان شما در رقابت و همچنین ایجاد شهرت قوی، هم در سطح محلی و هم در سراسر ایالات متحده است. خدمات سئو سایت در اصفهان

ما را باور نمی کنید؟ طبق مطالعات، نزدیک به 30 درصد سرنخ‌ها از وب‌سایت‌های بیمارستانی یا پزشکی می‌آیند و بیش از 88 درصد از بیماران بیمارستان‌هایی را انتخاب می‌کنند که وب‌سایت مراقبت‌های بهداشتی به خوبی طراحی شده‌اند.

در واقع، برخی از مطالعات آنقدر طاقت‌فرسا هستند که بسیاری از متخصصان پزشکی و پزشکان اکنون به فکر داشتن وب‌سایت مراقبت‌های بهداشتی خود هستند، حتی زمانی که زیر «چتر بیمارستان» هستند.

در Digital Logic، کارشناسان طراحی وب بیمارستان ما می‌توانند به شما کمک کنند تا سرنخ‌های بیشتری کسب کنید و به دنبال راه‌هایی برای نوآوری در خدمات آنلاین خود باشید. تیم مجرب ما از استراتژی‌های داده‌محور برای ایجاد پلتفرم تعاملی شما استفاده می‌کند و تضمین می‌کند که فرآیندهایی را ساده‌تر می‌کنیم که ارتباط کارکنان شما با بیماران احتمالی، موجود و قبلی را آسان‌تر می‌کند.

به عنوان یک آژانس پیشرو در سئو بیمارستان، ما اطمینان می دهیم که وب سایت پزشکی شما از ابتدا برای سئو بهینه شده است. ما اهمیت سرمایه گذاری در خدمات سئو و همچنین خدمات PPC بیمارستانی را درک می کنیم، بنابراین مطمئن می شویم که تیم بازاریابی بیمارستان شما پایه و اساس لازم برای شروع کار را دارد!

چه چیزی یک وب سایت بیمارستان را متفاوت می کند؟


در طراحی وب هر صنعتی احساس کلی خاص خود را دارد. در کل، همه آنها بسیار شبیه به هم هستند. اما، بیمارستان ها باید از این واقعیت آگاه باشند که اکثریت قریب به اتفاق کسانی که از وب سایت های مراقبت های بهداشتی خود بازدید می کنند، نوعی از شرایط اضطراری را تجربه می کنند یا نیاز به یافتن سریع اطلاعات دارند.

بنابراین، بیمارستان‌ها باید از مجموعه استانداردهای کلی پیروی کنند تا وب‌سایت مراقبت‌های بهداشتی خود را برای بازدیدکنندگان مفیدتر کنند:

آسان برای حرکت بسیار سریع
متداول‌ترین اطلاعات در ابتدا ارائه می‌شوند
به طور کامل در تمام دستگاه های تلفن همراه و تبلت قابل دسترسی است
در حالی که داشتن طراحی وب سایت بیمارستانی که زیبا به نظر می رسد مهم است، به همان اندازه، اگر مهمتر نباشد، در دسترس بودن اطلاعات حیاتی در جایی که مخاطب مجبور نیست به آن نگاه کند، اهمیت دارد.

وقتی به دنبال طراحان وب بیمارستانی هستید، این نیازها را در ذهن خود نگه دارید.

زیرا اگر آژانس بازاریابی که انتخاب می‌کنید این استانداردها را بالا نداشته باشد، وب‌سایت شما ممکن است نتواند در شرایط اضطراری به آن‌ها خدمات ارائه دهد. و این ممکن است آنها را به بازدید از یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی دیگر سوق دهد یا بدتر از آن، یک فاجعه را تجربه کند زیرا اطلاعات به راحتی در دسترس نبود.

همه در حوزه پزشکی می دانند که برای برخی از بیماران، چند دقیقه می تواند تفاوت بین مرگ و زندگی باشد.

بهترین روش های وب سایت بیمارستان یا مرکز مراقبت های بهداشتی
بنابراین، وب سایت های مراقبت های بهداشتی برای موفقیت به چه چیز دیگری نیاز دارند؟ ما بهترین روش ها را برای طراحی وب بیمارستان شما با کمی جزئیات بیشتر بررسی خواهیم کرد. بیایید با یکی از مهمترین جنبه ها شروع کنیم - در ادامه با آنچه که قبلاً ذکر کردیم.

ناوبری واضح و ساده
این یکی از مهم ترین جنبه های طراحی وب سایت بیمارستان است.

همانطور که اشاره کردیم، اکثر مخاطبان شما عجله دارند و با عجله به دنبال اطلاعات خواهند بود، ناوبری سایت شما باید واضح، مختصر و آسان باشد، حتی برای کودکان یا نوجوانان، در صورت امکان.

اگر پیمایش شما با این معیارها مطابقت نداشته باشد، بازدیدکنندگان سایت به احتمال زیاد سایت شما را ترک خواهند کرد تا بیمارستان دیگری در این نزدیکی پیدا کنند.

جهت یابی
در حالت ایده‌آل، سایت شما باید حدود 5 یا 6 آیتم سطح بالا داشته باشد که روی t قرار دارند





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: