نوشته شده توسط : جعفری

ذخیره انرژی
چندین سال است که استانداردهای زیادی در رابطه با انرژی در زمینه ساخت و ساز املاک جدید وجود دارد. مسائل زیست محیطی در واقع بسیار مهم است. به همین دلیل است که اتوماسیون خانگی یک متحد ارزشمند در این زمینه است: امکان مدیریت کارآمد و دقیق انرژی را فراهم می کند. طبق مطالعه انجام شده توسط Saint Gobain، تجهیز خانه شما به یک سیستم اتوماسیون خانگی کارآمد تا 25 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند! هوشمند سازی منازل

دستگاه های مختلف متصل را می توان از راه دور و به طور خودکار کنترل کرد. شما به راحتی می توانید با کاهش مصارف انرژی و هزینه های مالی خود را کاهش دهید.

بدین ترتیب می توانید:

idealys-pin-orange-1 لوازم خانگی یا الکتریکی (خودروی الکتریکی، کامپیوتر و غیره) را در زمان مناسب شارژ کنید (قیمت ها در ساعات غیر اوج مصرف کمتر است) به لطف کنترل های سوکت.

idealys-pin-orange-1 روشنایی اتاق را روشن یا خاموش کنید، بسته به اینکه فرد در اتاق باشد یا نه. همچنین می تواند به طور خودکار با توجه به روشنایی بیرونی تطبیق داده شود (هرچه خورشید بیشتر باشد، نور داخلی کمتر خواهد بود).

idealys-pin-orange-1 کرکره ها را از راه دور ببندید و در نتیجه گرمای موجود در اتاق را بسته به نور خورشید کاهش دهید یا برعکس آنها را باز کنید تا دما به دست آورید (بنابراین بدون نیاز به کارکردن گرمایش از گرمای خورشید بهره مند خواهید شد. ) ؛

ایده آلیس-پین-اورنج شستن برای فکر کردن به سیاره!

بنابراین تجهیز خانه خود به یک یا چند سیستم اتوماسیون خانگی به شما امکان می دهد تا در زندگی آسایش داشته باشید و پس انداز واقعی داشته باشید، اما تأثیر مثبت واقعی بر روی کره زمین نیز دارد! این امر باعث می شود تا انتشار گازهای گلخانه ای کاهش یابد (به ویژه با گرم کردن فضای داخلی به روشی معقول و کنترل شده)، کاهش مصرف آب (که در حال تبدیل شدن به یک کالای کمیاب است) و مصرف برق کمتر.

 

چه تجهیزاتی را انتخاب کنیم؟


اگر قبلاً به دیگ مجهز شده‌اید، می‌توانید برنامه‌نویس را انتخاب کنید (از قبل سناریوها را بر اساس نیاز خود با دما و زمان راه‌اندازی برنامه‌ریزی می‌کنید) یا یک کاوشگر خارجی (نوسانات دمای بیرونی را پیش‌بینی می‌کند و نتایج را ارسال می‌کند. مستقیماً به دیگ بخار که در نتیجه به طور خودکار دمای داخلی خانه را تطبیق می دهد).

اگر برعکس، به رادیاتورهای برقی مجهز هستید، می توانید یک ترموستات الکترونیکی را انتخاب کنید (رادیاتور با استفاده از یک کاوشگر به ترموستات متصل می شود که دمای اتاق را اندازه گیری می کند و به طور خودکار مطابق با انتخاب های از پیش تعیین شده شما سازگار می شود). یا یک برنامه نویس متمرکز (بسیار کارآمدتر که به شما امکان می دهد دمای یکسانی را در سراسر خانه انتخاب کنید - رادیاتورها به صورت جداگانه یا گروهی مدیریت می شوند).


Idealys و اتوماسیون خانگی
Idealys یک پلت فرم خدمات یکپارچه ایجاد کرده است که تعامل ایجاد می کند، زندگی روزمره را آسان تر می کند و امنیت را افزایش می دهد. به لطف 8 ویژگی، Idealys یک سرویس کامل و یکپارچه برای ساکنان، کارمندان یا بازرگانان محلی ارائه می دهد.

Idealys به موضوع اتوماسیون خانگی متعهد است و با تشویق و حمایت از آنها در مصرف انرژی، کاربران را به سمت مصرف مسئولانه تر راهنمایی می کند:

 

اتوماسیون خانگی-idealys

 

اتوماسیون خانه من


به شما امکان می دهد خانه خود را از داخل خانه یا کاملاً از راه دور کنترل کنید.

به لطف عملکرد "اتوماسیون خانه من"، می توانید (از طریق چندین سناریو که از قبل مطابق با سلیقه و نیاز خود تعریف کرده اید): دمای داخلی هر اتاق (گرمایش یا تهویه مطبوع) را تنظیم کنید. چراغ های داخلی را روشن یا خاموش کنید (مثلاً در مواقعی که حضور ندارید بسیار کاربردی است). کرکره های خود را باز یا ببندید (BSO – Brise Soleil Orientable)؛ و همچنین در زمان واقعی بررسی کنید که کدام دزدگیر یا سایر تجهیزات مربوط به امنیت مسکن کار می کنند یا خیر.

البته این امکان وجود دارد که به تعداد دلخواه عناصر متصل مانند تلویزیون یا کامپیوتر را اضافه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

از الگوریتم ها تا اقدامات - راه حل های امنیتی مدرن
ما اهمیت امنیت را درک می کنیم و همانطور که از آن شماست، اولویت اصلی ماست. برای اینکه شما احساس امنیت کنید، مجموعه ای از جدیدترین محصولات امنیتی بازار را ارائه می دهیم. در Seagera Security، ما به طور مداوم تلاش می کنیم تا در خط مقدم نوآوری های تکنولوژیک باشیم تا نیازهای امنیتی منحصر به فرد شما را با راه حل های موثر برآورده کنیم. شرکت هوشمند سازی ساختمان

مدارنا-تصویر
Seagera - The


امنیت هوشمند


Seagera راه‌حل‌های امنیتی هوشمند و زنگ هشدار مناسب را برای مشاغل و خانه‌ها ارائه می‌کند که متخصص در حفاظت در فضای باز است.
ما به عنوان یک شرکت امنیتی مدرن، آخرین فناوری را برای تضمین پاسخگویی سریع و حداکثر امنیت برای مشتریان خود اتخاذ کرده ایم.
ما فن آوری های مختلف را برای ارائه بهترین محافظت ترکیب می کنیم.
سیستم‌های امنیتی ما با راه‌حل‌های هوشمند ساخته شده‌اند که می‌توانند دوربین‌ها و آشکارسازهای زنده را ترکیب کرده و از یک سیستم کنترل شوند.
ما نیازها و خواسته های منحصر به فرد مشتریان خود را تجزیه و تحلیل می کنیم تا راه حلی متناسب با محیط آنها طراحی کنیم.
ما از طریق نصب رایگان خود برای خانه و تجارت، ایجاد یک محیط امن و مطمئن را برای همه امکان پذیر می کنیم.
ما با چندین تامین کننده همکاری می کنیم و تجربه گسترده ای از راه حل های امنیتی برای صنایع مختلف داریم.


ادامه مطلب
تصویر سیجرا
زنگ هوشمند در فضای باز
دوربین های بی سیم و ثابت، برای امنیت مطلوب با هم کار می کنند
ما مفتخریم که نسل بعدی راه حل امنیتی هشدار در فضای باز را با پوشش کامل ارائه می دهیم که محافظت کامل را فراهم می کند. سیستم ما دوربین‌های LIVE ثابت را با آشکارسازهای دوربین بی‌سیم ترکیب می‌کند تا از محل ساخت‌وساز یا سایر محیط‌های بیرونی شما در برابر دسترسی غیرمجاز محافظت کند. اپراتورهای دزدگیر ما می توانند با کمک تصاویر و پخش زنده به سرعت علت آلارم را بررسی کنند و با تماس مستقیم هم با پلیس و هم با نگهبانان اقدام مناسب را انجام دهند.

ادامه مطلب
تصویر هوشمند
سفارشی ساخته شده
راه حل های امنیتی
راه حل های امنیتی سفارشی برای هر محیطی
ما مستقل از تولید کنندگان و انتخاب تماس نگهبان هستیم که به ما این فرصت را می دهد تا یک راه حل امنیتی خاص و سفارشی برای نیازهای شما ایجاد کنیم. ما هر محیط را تجزیه و تحلیل می کنیم و یک راه حل سفارشی بر اساس نیازهای خاص شما ایجاد می کنیم. به این ترتیب، ما می توانیم یک راه حل امنیتی جامع و سفارشی را فقط برای شما ارائه دهیم. ما با تولیدکنندگانی کار می کنیم که محصولات امنیتی را به اداره پلیس و سایر مقامات امنیتی در سراسر جهان عرضه می کنند. هوشمند سازی منازل

تصویر سفارشی
خانه یا محل کار خود را با نصب رایگان هشدار دهید
امن و مطمئن با نصب رایگان
Seagera نصب رایگان دزدگیر را هم برای خانه ها و هم برای محل های تجاری ارائه می دهد، بنابراین می توانید در خانه یا محیط کار خود احساس امنیت و امنیت کنید. بسته ما تمام نیازهای امنیتی شما را پوشش می دهد و شما به راحتی می توانید آن را با ما مطابق میل خود سفارشی کنید. بسته هشدار ما شامل ردیاب دوربین و آژیر برای محافظت کامل در برابر سرقت است. زنگ به طور مستقیم به مرکز زنگ هشدار ما متصل می شود، جایی که در صورت هشدار تأیید شده، یک تماس رایگان نگهبان در آن گنجانده شده است، بنابراین می توانید در تمام ساعات شبانه روز احساس امنیت کنید.

ادامه مطلب
هشدار-تصویر شما
پشتیبانی هسته اصلی است
در تجارت ما
شبانه روز برای شما اینجا هستیم
ما به صورت شبانه روزی در دسترس شما هستیم و برای ایجاد امنیت و سادگی برای شما خدمات حین تماس و مشتری ارائه می دهیم. امنیت باید ساده باشد و ایدئولوژی ما این است که شما باید بتوانید روی چیزی که در آن مهارت دارید تمرکز کنید در حالی که ما مراقب چیزی هستیم که در آن متخصص هستیم - یعنی امنیت. همچنین می توانید در هر زمانی از روز از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

صنعت مراقبت های بهداشتی یکی از شلوغ ترین بخش ها به خصوص در حال حاضر است. اگرچه همه به شدت به این صنعت متکی هستند، بسیاری نمی دانند که بخش پزشکی چقدر می تواند پیچیده باشد.

در نتیجه، بسیاری از صاحبان بیمارستان ها و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اهمیت برندسازی و بازاریابی خوب را نادیده می گیرند. خدمات طراحی سایت اصفهان

در چشم‌انداز دائماً در حال تغییر امروز، هیچ کسب‌وکاری نمی‌تواند به تبلیغات سنتی تکیه کند، حتی بیمارستان‌های مستقر. اگر می‌خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید (یا همچنان از رتبه بالاتری برخوردار شوید)، باید راه‌های نوآورانه‌ای برای برجسته کردن تخصص‌ها و امکانات پزشکی خود در دنیای دیجیتال بیابید.

ایمن ترین و موثرترین راه برای انجام این کار، همکاری با یک شرکت طراحی وب بیمارستان مورد اعتماد است. انجام این کار عملیات بازاریابی را ساده می کند و به شما امکان می دهد روی کارهای بزرگتر و مهمتر تمرکز کنید.

چرا داشتن یک وب سایت بهداشت و درمان ضروری است؟


بیش از 80٪ یا حداقل 94 میلیون آمریکایی از اینترنت برای جستجوی آنلاین اطلاعات سلامت استفاده می کنند.

 

این شامل جستجو برای:

علائم،
اطلاعات مربوط به نسخه یا داروهای بدون نسخه،
مطالعات موردی پزشکی و
بررسی های بیمارستان
مردم برای کسب اطلاعات به گوگل مراجعه می کنند، صنعت مراقبت های بهداشتی تفاوتی ندارد. برای اکثر مردم، اینترنت بهترین راه برای ارزیابی اعتبار و خدمات بیمارستان است.

بنابراین، شما واقعاً می‌خواهید با ارائه یک وب‌سایت حرفه‌ای به مخاطبان و مشتریان بالقوه خود تصور درستی بدهید.

وب سایت های بیمارستان باید بفروشند
طراحی وب سایت مراقبت های بهداشتی شما باید به عنوان یک فروشنده آنلاین برای بیمارستان شما عمل کند. این یکی از موثرترین بسترها برای تشویق بیماران بیشتر به انتخاب بیمارستان شما در رقابت و همچنین ایجاد شهرت قوی، هم در سطح محلی و هم در سراسر ایالات متحده است. خدمات سئو سایت در اصفهان

ما را باور نمی کنید؟ طبق مطالعات، نزدیک به 30 درصد سرنخ‌ها از وب‌سایت‌های بیمارستانی یا پزشکی می‌آیند و بیش از 88 درصد از بیماران بیمارستان‌هایی را انتخاب می‌کنند که وب‌سایت مراقبت‌های بهداشتی به خوبی طراحی شده‌اند.

در واقع، برخی از مطالعات آنقدر طاقت‌فرسا هستند که بسیاری از متخصصان پزشکی و پزشکان اکنون به فکر داشتن وب‌سایت مراقبت‌های بهداشتی خود هستند، حتی زمانی که زیر «چتر بیمارستان» هستند.

در Digital Logic، کارشناسان طراحی وب بیمارستان ما می‌توانند به شما کمک کنند تا سرنخ‌های بیشتری کسب کنید و به دنبال راه‌هایی برای نوآوری در خدمات آنلاین خود باشید. تیم مجرب ما از استراتژی‌های داده‌محور برای ایجاد پلتفرم تعاملی شما استفاده می‌کند و تضمین می‌کند که فرآیندهایی را ساده‌تر می‌کنیم که ارتباط کارکنان شما با بیماران احتمالی، موجود و قبلی را آسان‌تر می‌کند.

به عنوان یک آژانس پیشرو در سئو بیمارستان، ما اطمینان می دهیم که وب سایت پزشکی شما از ابتدا برای سئو بهینه شده است. ما اهمیت سرمایه گذاری در خدمات سئو و همچنین خدمات PPC بیمارستانی را درک می کنیم، بنابراین مطمئن می شویم که تیم بازاریابی بیمارستان شما پایه و اساس لازم برای شروع کار را دارد!

چه چیزی یک وب سایت بیمارستان را متفاوت می کند؟


در طراحی وب هر صنعتی احساس کلی خاص خود را دارد. در کل، همه آنها بسیار شبیه به هم هستند. اما، بیمارستان ها باید از این واقعیت آگاه باشند که اکثریت قریب به اتفاق کسانی که از وب سایت های مراقبت های بهداشتی خود بازدید می کنند، نوعی از شرایط اضطراری را تجربه می کنند یا نیاز به یافتن سریع اطلاعات دارند.

بنابراین، بیمارستان‌ها باید از مجموعه استانداردهای کلی پیروی کنند تا وب‌سایت مراقبت‌های بهداشتی خود را برای بازدیدکنندگان مفیدتر کنند:

آسان برای حرکت بسیار سریع
متداول‌ترین اطلاعات در ابتدا ارائه می‌شوند
به طور کامل در تمام دستگاه های تلفن همراه و تبلت قابل دسترسی است
در حالی که داشتن طراحی وب سایت بیمارستانی که زیبا به نظر می رسد مهم است، به همان اندازه، اگر مهمتر نباشد، در دسترس بودن اطلاعات حیاتی در جایی که مخاطب مجبور نیست به آن نگاه کند، اهمیت دارد.

وقتی به دنبال طراحان وب بیمارستانی هستید، این نیازها را در ذهن خود نگه دارید.

زیرا اگر آژانس بازاریابی که انتخاب می‌کنید این استانداردها را بالا نداشته باشد، وب‌سایت شما ممکن است نتواند در شرایط اضطراری به آن‌ها خدمات ارائه دهد. و این ممکن است آنها را به بازدید از یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی دیگر سوق دهد یا بدتر از آن، یک فاجعه را تجربه کند زیرا اطلاعات به راحتی در دسترس نبود.

همه در حوزه پزشکی می دانند که برای برخی از بیماران، چند دقیقه می تواند تفاوت بین مرگ و زندگی باشد.

بهترین روش های وب سایت بیمارستان یا مرکز مراقبت های بهداشتی
بنابراین، وب سایت های مراقبت های بهداشتی برای موفقیت به چه چیز دیگری نیاز دارند؟ ما بهترین روش ها را برای طراحی وب بیمارستان شما با کمی جزئیات بیشتر بررسی خواهیم کرد. بیایید با یکی از مهمترین جنبه ها شروع کنیم - در ادامه با آنچه که قبلاً ذکر کردیم.

ناوبری واضح و ساده
این یکی از مهم ترین جنبه های طراحی وب سایت بیمارستان است.

همانطور که اشاره کردیم، اکثر مخاطبان شما عجله دارند و با عجله به دنبال اطلاعات خواهند بود، ناوبری سایت شما باید واضح، مختصر و آسان باشد، حتی برای کودکان یا نوجوانان، در صورت امکان.

اگر پیمایش شما با این معیارها مطابقت نداشته باشد، بازدیدکنندگان سایت به احتمال زیاد سایت شما را ترک خواهند کرد تا بیمارستان دیگری در این نزدیکی پیدا کنند.

جهت یابی
در حالت ایده‌آل، سایت شما باید حدود 5 یا 6 آیتم سطح بالا داشته باشد که روی t قرار دارند



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

اندازه فونت چاپ
با توجه به اینکه نوسازی بر روی: • 2 دیگ جدید تاثیر می گذارد. • 2 عدد پمپ گردش آب دیگ نو (با دور متغیر). • کنترل بویلر و لوازم جانبی آبشار. • کنتورهای انرژی. • دودکش ها. با اعمال نرخ مصرف گاز تاسیسات به صرفه جویی به دست آمده، استهلاک بازسازی دیگ بخار حدودا خواهد بود. 2-2.5 سال به همین ترتیب، و به روشی بسیار ساده و اقتصادی، کل نصب جدید را می توان از راه دور با افزودن یک کنترلر وب سرور و اتصال به اینترنت، امکان تغییر نقاط تنظیم، رکورد مقادیر مورد نظر، اعلان های هشدار و غیره یا از طریق Modbus مدیریت و تأیید کرد. ارتباط RTU در نتیجه یک سرمایه گذاری با بازده اقتصادی کوتاه و با افزایش راندمان نصب، تقریباً 80 تن انتشار CO2 در محیط زیست کاهش می یابد. اکتبر در غرفه 1 نمایشگاه بارسلونا-مونجویک شرکت خانه هوشمند

 

PRO31 مقاله 10 عکس 1

 

این یک نقطه ملاقات برای نوآوری، آموزش و ایجاد کسب و کار برای همه متخصصان این بخش بود که نشان می داد خانه های آینده با همه عناصر دیجیتالی شدن، پایداری و بهره وری انرژی و همچنین سایر گرایش ها چگونه خواهند بود. بخش نصب

در EFINTEC، به شرکت کنندگان نشان داده شد که نمونه اولیه خانه آینده چیست: iHOUSE. iHOUSE، پروژه‌ای که توسط موسسه انرژی کاتالونیا (ICAEN) حمایت می‌شود، ساختار و عملکرد امکاناتی را که خانه‌ها و ساختمان‌ها باید در آینده نزدیک داشته باشند به شرکت‌کنندگان نشان داد.

به عنوان مسئول پروژه، من این فرصت را داشتم تا عناصر مختلفی را که iHOUSE را تشکیل می‌دهند در محل ارائه دهم: یک خانه خودکفا، با انرژی‌های تجدیدپذیر مختلف با تجهیزات فتوولتائیک و حرارتی، باتری‌هایی برای ذخیره‌سازی برق، و با امکانات به هم پیوسته ای که به خانه اجازه می دهد با ساختمان های مجاور ارتباط برقرار کند.

در عین حال، iHOUSE همچنین دارای یک نقطه شارژ برای وسایل نقلیه الکتریکی و همچنین سیستم های امنیتی تجدید هوا و نظارت تصویری است، همه آنها سیستم هایی هستند که تا چند سال دیگر در هر خانه ای مانند یک وسیله دیگر خواهیم دید. یکی دیگر از اجزای مهمی که برای تضمین بهره وری انرژی خانه در معرض دید قرار گرفت، پانل های عایق حرارتی هستند که اجازه می دهند تقاضای انرژی برای تهویه مطبوع، که نشان دهنده مصرف انرژی اصلی خانه است، به میزان قابل توجهی کاهش یابد. هوشمند سازی خانه

علاوه بر مداخلاتم، در نمایشگاه ها سازندگان مختلفی که با راه حل  های خود شرکت کردند، همراهی کردند تا خصوصیات خاص اجزای آنها را با جزئیات بیشتر نشان دهم و همچنین شرکت ELECTROFLUXE که پروژه اجرایی و نصب را انجام داده است. شرکت های مختلف شرکت کننده عبارت بودند از:

آبورا سولار. پنل های خورشیدی فتوولتائیک، برای خود مصرفی با سیستم هیبریدی که انرژی خورشیدی را نیز تولید می کند.
هاگر. سیستم کنترل اتوماسیون خانگی بی‌سیم با کمک تلفن هوشمند و تابلوی توزیع برق و مکانیزم‌ها.
سیرکتور. نقطه شارژ EV
دایکین. تجهیزات هوا گرمایی برای تهویه مطبوع و تولید DHW.
LED های C4. سیستم روشنایی هوشمند
پلانا فابرگا. سیستم نظارت تصویری محیطی
پشم سنگ. پانل های عایق حرارتی برای کاهش تقاضای انرژی.
سولر و پالائو سیستم احیای هوای هوشمند
سونن. باتری هایی برای ذخیره برق تولید شده توسط تجهیزات خورشیدی فتوولتائیک که حداکثر ظرفیت خودکفایی را به خانه می دهد.

PRO31 مقاله 10 عکس 3

 

iHOUSE، خانه ای از آینده که در حال حاضر وجود دارد

چرا ما iHOUSE را به عنوان خانه آینده تعریف می کنیم. شایان ذکر است که تفاوت اساسی بین خانه هوشمند یا متصل و اتوماسیون خانگی وجود دارد، دو مفهومی که معمولاً اشتباه گرفته می شوند، ارزش دارد.

تفاوت اساسی در توانایی دورکاری با خانه هوشمند نهفته است. خانه اتوماسیون خانگی به شما امکان می دهد وظایف را خودکار کنید، اما خانه هوشمند یک قدم جلوتر می رود و به شما امکان دسترسی از راه دور را نیز می دهد.

بنابراین، می‌توان گفت که تعریف خانه هوشمند، خانه‌ای است که با دستگاه‌های هوشمندی ارائه می‌شود که اجازه می‌دهد وظایف به صورت خودکار و از راه دور از یک دستگاه تلفن همراه کنترل شوند.

این یک تعریف بسیار کلی و اساسی است به طوری که همه ما مفهوم را ساده و واضح درک می کنیم.

در این مورد، iHOUSE یک نمونه اولیه مسکن است که از طریق تجهیزات و سیستم‌ها و یکپارچه‌سازی تکنولوژیکی بین آن‌ها، عملکردها و خدماتی را به ساکنان خود ارائه می‌دهد که باعث تسهیل در نگهداری خانه، افزایش امنیت، افزایش راحتی و بهبود ارتباطات، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، هزینه‌ها و... زمان، و اشکال جدیدی از اوقات فراغت و غیره را به ما ارائه می دهد



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

رفتار آن شبیه به طراحی واکنش گرا است، با این تفاوت که این نوع طراحی وب، طرح بندی صفحه را با توجه به اندازه صفحه دستکاری نمی کند. خدمات طراحی سایت اصفهان

طراحی به خودی خود کل صفحه وب را به اندازه پنجره انتخابی کاهش می دهد یا گسترش می دهد و این همان جایی است که نقاط مثبت و همچنین معایب آن نهفته است.

برای صفحات وب که نمی خواهند اطلاعات را با توجه به اندازه صفحه نمایش هر دستگاه و نوع مرورگر مورد استفاده در هر مورد از دست بدهند بسیار مفید است و بنابراین کاربرپسندتر است زیرا با صفحه نمایش کاربر سازگار است. دستگاه

نوارهای اسکرول افقی را حذف می کند و اگر به درستی طراحی شود، امکان توزیع بهتر محتوا را به جای داشتن فضای سفید اضافی یا استفاده نشده فراهم می کند.

با این حال، این همچنین می تواند باعث شود که طرح هنگام مشاهده روی صفحه نمایش های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ، متن ریز یا تحریف شده داشته باشد.

کنترل کمتری روی عناصر دارید و بنابراین طراحی این نوع صفحات دشوارتر است.

باید در مورد فیلم ها و تصاویری که اندازه مشخصی دارند و همچنین کمبود محتوا که می تواند منجر به توزیع ضعیف با وضوح بسیار گسترده شود، مراقبت ویژه ای کرد.

طراحی وب سایت ریسپانسیو


می توان آن را با طراحی واکنش گرا اشتباه گرفت، اما تفاوت های خاصی وجود دارد که باعث شده است طراحی وب واکنش گرا جایگاه خود را افزایش دهد.

طراحی واکنشگرا به طور کامل سازگار است در حالی که طراحی تطبیقی ​​برای هر دستگاه طراحی ایجاد می کند: تلفن همراه، تبلت، دسکتاپ... قیمت طراحی سایت در اصفهان

چیزی که به طور کلی مستلزم کار بیشتر و زمان/هزینه بیشتر در مدیریت و نگهداری وب سایت است.

طراحی تک صفحه ای و چند صفحه ای


طراحی وب یک صفحه
این شامل یک نوع طراحی وب با یک صفحه (صفحه اصلی یا صفحه شروع) است که در آن تمام اطلاعات و عملکرد سایت متمرکز و/یا یکپارچه است.

از نظر فنی، این یک وب سایت تک صفحه ای است که فقط یک بار بارگیری می شود. این سایت ها دارای منویی هستند که در آن کاربر می تواند به بخش خاصی از صفحه مورد نظر که به آن علاقه دارد منتقل شود (با استفاده از لینک های انکر).

همچنین از پنجره های بازشو و پاپ آپ برای ساده سازی طراحی و نمایش اطلاعات بیشتر در مورد صفحه استفاده می شود.

این یک نوع طراحی وب بسیار راحت برای مشاغل کوچک، سازمان ها یا حساب های شخصی است که محتوای زیادی ندارند.

اما در مورد شرکت‌های بزرگ یا وب‌سایت‌هایی که اطلاعات، قابلیت‌ها و غیره بیشتری دارند، نمی‌توان همه محتوا را در یک صفحه قرار داد و عموماً از طراحی‌های وب چند صفحه‌ای استفاده می‌شود.

مزایای صفحات با طراحی وب یک صفحه
استفاده از یک قالب طراحی واحد، بنابراین مراحل کار در معماری اطلاعات کاهش می یابد. بنابراین، کار برنامه نویسی برای تولید کدهای لازم برای توسعه سایت کاهش می یابد.
تا آنجا که به معیارها مربوط می شود، تجزیه و تحلیل سایت را ساده می کند زیرا فقط شامل بررسی یک صفحه یا بخش بزرگ است.
این به عنوان یک صفحه فرود واحد عمل می کند، تبدیل ها را متمرکز می کند و نشت ترافیک را کاهش می دهد، یک نقطه تبدیل را تعریف می کند و فرم تماس را بهینه می کند، زیرا به طور کلی ایجاد یک صفحه با دو هدف منطقی نیست. به همین دلیل است که SEM تسهیل می کند، زیرا بیشتر بر روی تبدیل متمرکز است تا ناوبری. علاوه بر این، آنها با تمرکز همه فراخوان‌ها به اقدام و امکانات تعامل کاربر در یک مکان، کارآمدتر هستند.
با داشتن تنها یک نوع طراحی عمومی وب، می توانید زمان بیشتری را صرف بهینه سازی جزئیات در تعاملات و آزمایش تغییرات طراحی برای تجزیه و تحلیل رفتار کاربر و بهبود نتایج تعامل کنید.
آنها برای مشاهده از طریق دستگاه های تلفن همراه بسیار مناسب هستند، زیرا پیشرفت های ساده تری در یک صفحه هستند.



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

همانطور که تکنولوژی همچنان در حال تکامل است، آینده اتوماسیون خانگی روشن تر از همیشه به نظر می رسد. اینها تنها برخی از روندهایی است که می توانیم انتظار داشته باشیم در سال های آینده شاهد آن باشیم:

ادغام با هوش مصنوعی
ادغام سیستم‌های اتوماسیون خانگی با الگوریتم‌های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به ما این امکان را می‌دهد تا در سال‌های آینده به سطوح بی‌سابقه‌ای از اتوماسیون و پاسخ‌دهی دست یابیم. برای مثال، خانه‌ها می‌توانند نیازهای ساکنان خود را پیش‌بینی کنند و تنظیمات را بر اساس آن در زمان واقعی تنظیم کنند. خانه هوشمند

نقش اینترنت اشیا (IoT)

اینترنت اشیا (IoT) شبکه رو به رشدی از دستگاه ها و حسگرهای متصل است که اتوماسیون و هوشمندی را در همه چیز از لوازم خانگی گرفته تا اتومبیل امکان پذیر می کند. همانطور که اینترنت اشیا به گسترش خود ادامه می دهد، می توانیم انتظار سطوح بیشتری از یکپارچگی و اتوماسیون را در خانه ها و سایر محیط ها داشته باشیم.

اینترنت اشیا (IoT)
اینترنت اشیا (IoT)
مسائل بالقوه حریم خصوصی و امنیتی
مانند هر فناوری جدید، سیستم‌های اتوماسیون خانگی می‌توانند مسائل مربوط به حریم خصوصی و امنیتی را افزایش دهند. تولیدکنندگان و توسعه دهندگان باید برای اطمینان از امنیت این سیستم ها و حفاظت از داده های کاربران، همکاری نزدیک داشته باشند. هوشمند سازی منازل

تأثیر بر بخش املاک و مستغلات و برنامه ریزی شهری
در نهایت، سیستم های اتوماسیون خانگی احتمالاً در آینده تأثیر قابل توجهی بر املاک و مستغلات و برنامه ریزی شهری خواهند داشت. خانه‌هایی که با در نظر گرفتن اتوماسیون طراحی و ساخته می‌شوند، احتمالاً نسبت به خانه‌های سنتی کارآمدتر، مقرون به صرفه‌تر و پرتقاضا خواهند بود، در حالی که برنامه‌ریزان شهری باید راه‌هایی را در نظر بگیرند که خانه‌های خودکار نیازها و رفتارهای ساکنان را تغییر می‌دهند. در محیط ساخته شده

نتیجه
خانه هوشمند آینده اینجاست و دنیایی از امکانات را ارائه می دهد. با سنسورها، کنترل‌کننده‌ها و دستگاه‌های ارتباطی پیشرفته، صاحبان خانه‌ها می‌توانند از بهره‌وری انرژی بیشتر، امنیت بیشتر و راحتی و دسترسی بیشتری نسبت به قبل برخوردار شوند. همانطور که فناوری به پیشرفت خود ادامه می‌دهد، می‌توان انتظار داشت که در سال‌های آینده شاهد قابلیت‌های پیشرفته‌تر خانه هوشمند باشیم. با این حال، باید به مشکلات احتمالی حریم خصوصی و امنیتی مرتبط با این سیستم ها و همچنین تأثیری که ممکن است بر املاک و مستغلات و برنامه ریزی شهری داشته باشد، توجه ویژه ای شود.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مزایای یک خانه هوشمند نه تنها به محصولات و سیستم انتخابی شما بستگی دارد، بلکه به انتظارات شما نیز بستگی دارد. هنگامی که انرژی صرفه جویی شود، راحتی افزایش یابد و/یا ایمنی بهبود یابد، ارزش افزوده می تواند ایجاد شود. یک برنامه محبوب و موثر کاهش خودکار دمای اتاق در زمانی که دور هستید همراه با گرم کردن مجدد به موقع قبل از بازگشت به خانه است. بسته به رفتار قبلی، بین دو تا هشت درصد در هزینه های گرمایش صرفه جویی می شود و راحتی را افزایش می دهد. خانه هوشمند چیست؟

نمونه معمولی دیگر تجهیز خانه به نورپردازی کم مصرف و آشکارسازهای حرکت است. این باعث افزایش راحتی و ایمنی در نقاط معمولی خانه، مانند راه پله ها یا راهروهای باریک می شود و انرژی کمتری مصرف می شود. آشکارسازهای حرکتی در محوطه بیرونی خانه و ورودی خانه نیز محافظت در برابر سرقت را بهبود می بخشد.

خانه هوشمند اثر انگشت

به عنوان مثال، اگر به جای کلید درب ورودی، همانطور که اغلب در هتل ها استفاده می شود، یک کارت کلید انتخاب کنید، سه چیز با خاموش کردن خودکار همه دستگاه های الکتریکی به دست می آید - به استثنای دستگاه های کاملا ضروری در حالت آماده به کار یا عملکرد عادی. مانند یخچال و فریزر:

1. صرفه جویی در انرژی،
2. افزایش راحتی و
3. امنیت که وسایلی مانند اجاق گاز یا دستگاه قهوه ساز نمی توانند خطری ایجاد کنند.
اگر درب به طور خودکار پس از برداشتن کارت کلید قفل شود، یک اثر امنیتی اضافی وجود دارد.

اگر نمی‌خواهید از کارت کلید استفاده کنید، می‌توانید همان اثر را به دست آورید، به عنوان مثال، با یک کلید روشن/خاموش مرکزی روی درب ورودی، عملکرد از طریق تلفن هوشمند یا حسگر اثرانگشت روی درب جلو. در این صورت می توان گرمایش را قبل از ورود به خانه روشن کرد و با اثر انگشت در را باز کرد. این بدان معناست که کودکان می‌توانند بدون کلید خود به خانه بیایند، با کیسه‌های خرید پر، شما نیازی به جستجوی کلید یا کارت ندارید و ساکنان مسن‌تر مجبور نیستند عینک خود را جستجو کنند. هوشمند سازی منازل

به دلیل خطرات امنیتی قابل توجه، باید از کنترل درب ورودی از طریق تلفن همراه (چه از طریق بلوتوث و چه از طریق اینترنت) خودداری کنید. از یک طرف، این می تواند یک هدف جالب برای هکرها باشد، و از طرف دیگر، در صورت گم شدن یا دزدیده شدن تلفن همراه، خطر سوء استفاده زیادی وجود دارد.
همچنین مهم ترین اطلاعات این موضوع را به صورت پادکست برای شما آماده کرده ایم. در اپیزود "خانه هوشمند" ماری هارتمن، در میان دیگران، با سورن دیماند، کارشناس دیجیتالی سازی در مرکز مصرف کنندگان NRW صحبت می کند. گوش کن!


هزینه راه حل خانه هوشمند چقدر است؟

هزینه های یک خانه هوشمند بسیار متفاوت است، بسته به اینکه کدام فناوری شبکه را انتخاب می کنید و چند دستگاه را می خواهید ادغام کنید. پیشنهادات سطح ورودی برای فناوری شبکه بر اساس استانداردهای بی سیم از چند صد یورو شروع می شود. ممکن است منطقی باشد که ابتدا تجهیزات اساسی را انتخاب کنید که در صورت لزوم قابل گسترش باشند. برای انتخاب سیستم باز باید دقت شود. یک سیستم مبتنی بر کابل معمولاً گرانتر از سیستم بی سیم است. چندین هزار یورو باید در اینجا سرمایه گذاری شود. هیچ محدودیتی برای هزینه های یک خانه هوشمند وجود ندارد.

برای کاربردهای خانه هوشمند که بهره وری انرژی ساختمان را افزایش می دهد، امکان دریافت بودجه از بودجه فدرال برای ساختمان های کارآمد (BEG) نیز وجود دارد. برنامه های به اصطلاح کارآمد خانه هوشمند، مانند ترموستات های هوشمند، راه حل های نظارتی برای ارزیابی مصرف انرژی یا سیستم های مدیریت انرژی، تا 20 درصد از هزینه ها تامین می شود. بنابراین از قبل بررسی کنید که آیا تامین مالی یک گزینه است و چه الزاماتی باید برآورده شود. اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت.


تفاوت بین سیستم های باز و بسته چیست؟

فناوری های مختلفی برای خانه های هوشمند وجود دارد. سیستم های باز استانداردی دارند که توسط ارائه دهندگان راه حل های مختلف خانه هوشمند پشتیبانی می شود. این بدان معنی است که محصولات تولید کنندگان مختلف را می توان با یکدیگر ترکیب کرد. به عنوان مثال می توان به بلوتوث LE، EnOcean، WLAN، Z-Wave، ZigBee و KNX اشاره کرد. به استثنای دومی، همه آنها سیستم های رادیویی هستند.

از سوی دیگر، سیستم های بسته با دستگاه های ارائه دهندگان دیگر سازگار نیستند. اگر هیچ راه حل فنی برای یک کار خاص از یک ارائه دهنده وجود نداشته باشد، فناوری تولید کننده دیگر قابل استفاده نیست.

کابل یا رادیو؟
نصب سیستم های سیمی تنها در صورتی امکان پذیر است که بازسازی یا ساختمان جدید در حال انجام باشد. برای هر نقطه مصرفی که قرار است به آن دسترسی داشته باشید باید یک خط جداگانه گذاشته شود. این نیز به هزینه های گاه قابل توجه چنین سیستمی کمک می کند. از طرفی انتقال اطلاعات بسیار سریع بوده و هیچ خطایی وجود ندارد



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ببینید رقبای شما به صورت آنلاین چه می کنند
اگر می خواهید کسب و کارتان موفق باشد، باید به کارهایی که رقبایتان انجام می دهند توجه کنید و از آن بیاموزید. به رقبای خود به‌عنوان کسی که باید شکست دهید، نگاه نکنید، بلکه به عنوان افرادی که می‌توانید از آنها یاد بگیرید نگاه کنید. بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

با نگاه کردن به آنچه که رقبای شما به صورت آنلاین انجام می دهند، ایده ای در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست به دست خواهید آورد. به احتمال زیاد، مهم نیست که در چه صنعتی هستید، رقبای شما حضور آنلاین خود را ایجاد کرده اند. آنها از چه نوع محتوایی استفاده می کنند، آیا وبلاگی وجود دارد یا به محتوای بصری مانند ویدیوها متکی هستند؟

چگونه با نام تجاری خود ارتباط برقرار می کنید و چه چیزی آن را منحصر به فرد می کند؟ چقدر موفق می شوند مخاطب را جذب کنند؟ و مهمتر از همه، آیا می توانید آن را بهتر انجام دهید؟

یک راه خوب برای اینکه بفهمید رقیب شما چه می کند این است که تحقیق کنید. دریابید که از چه پلتفرم هایی استفاده می کنند، آیا روی کلمات کلیدی خاصی تمرکز می کنند، آیا از اینفلوئنسرها برای هدایت ترافیک استفاده می کنند. خوشبختانه، چند ابزار آنلاین عالی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند:

Semrush – ایده آل برای رتبه بندی کلمات کلیدی و ترافیک کلمات کلیدی
Ahrefs – برای شناسایی لینک‌ترین محتوای رقبا مفید است
Moz – یکی دیگر از پلتفرم های رتبه بندی کلمات کلیدی
BuzzSumo – برای یافتن انواع محتوای محبوب و تأثیرگذاران
Google Alerts – ابزاری برای ردیابی نام هر رقیبی که می خواهید ردیابی کنید
Ubersuggest – ابزاری عالی برای بک لینک و سئو
در دسترس مشتریان خود باشید
همانطور که قبلا ذکر کردیم، کسب و کار شما باید در جایی که مشتریان شما هستند، حضور داشته باشد، آن هم آنلاین. مهم نیست که یک شخص به دنبال چه محصول یا خدماتی است، به احتمال زیاد جستجوی خود را با گوگل آغاز خواهد کرد. اگر حضور آنلاین نداشته باشید، پیدا نمی شوید و نمی توانید رقابت کنید.

اگر حضور آنلاین دارید اما پیدا کردن رقبای شما آسان تر است زیرا در جستجوهای بالاتری هستند، ممکن است باز هم پیدا نشوید. علاوه بر ساخت یک وب سایت، اگر می دانید بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) چیست و چرا اهمیت دارد، می توانید با اولین نامی که یک مشتری بالقوه در جستجوی گوگل پیدا می کند، از رقبای خود پیشی بگیرید.

کلمات کلیدی بسیار مهم هستند. بنابراین مطمئن شوید که بهترین کلمات کلیدی (دم کوتاه) و عبارات کلیدی (دم بلند) را برای کسب و کار خود می دانید. هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی خود، حتما به ابزارهایی مانند Answer the Public یا Google Keyword Planner تکیه کنید.

همچنین باید سوالات ساده‌ای را که مشتریان بالقوه می‌خواهند به آنها پاسخی سریع بدهند، بگنجانید، مانند: ب. محل استقرار فروشگاه شما، ساعات کار و جزئیات مربوط به محصولات یا خدمات شما. با مشاهده وب سایت و وب سایت های رقبا در کنار یکدیگر، مشتریان بالقوه شما می توانند ساعات، قیمت ها، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر را با هم مقایسه کنند تا بهترین تصمیم را برای آنها بگیرند.

اجازه دهید مشتریان به سمت شما بیایند

بازاریابی دیجیتال را راهی برای قرار دادن خود در مقابل افرادی که می خواهید جذب کنید، در نظر بگیرید. دامنه کسب و کار شما می تواند بسیار فراتر از موقعیت مکانی شما باشد و مقیاس پذیری به واقعیت تبدیل شود.

با حضور آنلاین، حتی زمانی که شما آنجا نیستید، می توانید به شرکت شما دسترسی پیدا کنید! شما می توانید محیطی ایجاد کنید که مشتریان شما بتوانند شبانه روز با شما تماس بگیرند. بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

این بدان معناست که مشتریان و مشتریان بالقوه می‌توانند سؤالات خود را ایمیل کنند، خرید کنند و موجودی شما را تنها با چند کلیک مرور کنند. علاوه بر این، مشتریان بالقوه ای که راهی برای مراجعه به شما ندارند، می توانند از طریق یک ویژگی تجارت الکترونیک یا به سادگی از طریق رسانه های اجتماعی با شما تجارت کنند.

مخاطب هدف خود را بشناسید

زیبایی دیجیتال مارکتینگ این است که به شما امکان می دهد با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید. برای ارائه راه حل می توانید با کاربران و مشکلات آنها آشنا شوید. در رسانه‌های اجتماعی یا وبلاگ، می‌توانید یک مکالمه را شروع کنید یا نظرسنجی را برای به دست آوردن بینش انجام دهید. بازخورد، نظرات یا پاسخ های نظرسنجی را جدی بگیرید.

با تعامل با افراد آنلاین، می توانید بفهمید که آنها به دنبال چه چیزی هستند. مشکلات و سوالات آنها چیست؟ چه چیزی آنها را در شب بیدار نگه می دارد؟ از این اطلاعات برای ارائه راه حل در مورد محصول یا خدمات خود استفاده کنید. بازاریابی دیجیتال حدس و گمان را از مشتریان شما حذف می کند و به شما امکان می دهد ارتباطات را شخصی سازی کنید و هدف گذاری مخاطبان را اصلاح کنید.

به این ترتیب با مشتریان خود رابطه برقرار می کنید. شما بیش از یک شرکت، به یک شریک قابل اعتماد تبدیل می شوید. به یاد داشته باشید که مردم تمایل بیشتری به خرید از شرکت ها دارند



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

تجارت الکترونیک یا به اختصار «تجارت الکترونیک» شامل همه اشکال تجارت در اینترنت می شود، چه از طریق تلفن همراه از طریق تلفن هوشمند یا مستقیماً از طریق رایانه شخصی و لپ تاپ.

ما نگاهی دقیق‌تر به مواردی که هنگام راه‌اندازی تجارت الکترونیک خود باید به آن‌ها توجه کنید، فرصت‌ها و خطراتی که تجارت آنلاین به همراه دارد و چگونه می‌توانید از رفتار خرید مردم از طریق فروشگاه آنلاین خود برای خود و بازاریابی خود استفاده کنید، خواهیم کرد. . طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان

این چیزی است که امروز در انتظار شماست
تعریف: تجارت الکترونیک چیست؟
مزایا و معایب تجارت الکترونیک
تجارت الکترونیک B2B
فروشگاه آنلاین: سیستم ها و امکانات
سیستم های پرداخت در تجارت الکترونیک
تجارت الکترونیک و حسابداری
تجارت الکترونیک – بهترین فروشگاه های آنلاین
نتیجه

تعریف: تجارت الکترونیک چیست؟

تجارت آنلاین را می توان به حوزه های تجارت به تجارت یا به اختصار B2B و تجارت به مصرف کننده یا به اختصار B2C تقسیم کرد و شامل کلیه فعالیت های تجاری است که در اینترنت انجام می شود. بنابراین این اصطلاح بسیار گسترده است، که جای تعجب نیست، زیرا تجارت الکترونیک نه تنها برای مدت طولانی ایجاد شده است، بلکه به سرعت در حال رشد است.

تجارت الکترونیک

خرده فروش آنلاین چیست؟
اگر یک فروشگاه آنلاین یا یک پلت فرم اینترنتی دارید که از طریق آن خدمات یا کالاهای خود را برای سفارش در دسترس قرار می دهید، به شما به عنوان یک خرده فروش آنلاین گفته می شود. در استفاده روزمره، خرده فروش آنلاین اغلب به عنوان خرده فروش اینترنتی شناخته می شود. اما خرده‌فروشی نیز وجود دارد که هم فروشگاه آجر و ملات و هم یک فروشگاه آنلاین را به طور همزمان اداره می‌کند.

تاجر تجارت الکترونیک
بازرگان تجارت الکترونیک هنوز یک کارآموزی نسبتاً جدید است. از آگوست 2018 فقط امکان انجام آموزش در آن وجود داشته است. پس از مدت کوتاهی مشخص شد که این آموزش بسیار مورد استقبال قرار گرفت و از تقاضای زیادی برخوردار بود. هیچ شرایط صلاحیت مدرسه خاصی برای پذیرش در دوره آموزشی برای تبدیل شدن به یک تاجر وجود ندارد. تنها نمرات خوب در دروس ریاضی، آلمانی و اقتصاد انتظار می رود. آشنایی خوب با زبان انگلیسی و مهارت های تفکر تحلیلی نیز مزیت محسوب می شود. دوره آموزشی دوگانه 3 سال به طول می انجامد. بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

تجارت الکترونیک و تجارت الکترونیک
اصطلاح تجارت الکترونیک اغلب به عنوان مترادف تجارت الکترونیک استفاده می شود. اما تفاوت آشکاری بین این دو اصطلاح وجود دارد. کسب و کار الکترونیکی به شروع، توافق و توسعه فرآیندهایی اشاره دارد که ارزش افزوده در نظر گرفته می شود و با استفاده از فناوری اطلاعات انجام می شود.

در مقابل، در حوزه تجارت الکترونیک شما بر فرآیندهای تراکنش الکترونیکی تمرکز می کنید. این فرآیندها را تجارت آنلاین می نامند. بنابراین تجارت الکترونیک تنها بخشی از تجارت الکترونیکی است.

مراقب امور مالی خود باشید
حسابداری ساده برای موسسان و افراد خوداشتغال. هم اکنون با 50 درصد تخفیف.

همین الان تخفیف خود را دریافت کنید
آن را به مدت 14 روز رایگان امتحان کنید
مزایا و معایب تجارت الکترونیک
تغییرات دیجیتال بیشتر و بیشتر صنایعی را تحت تأثیر قرار می دهد که نمی توانند از ارائه محصولات و خدمات خود به صورت آنلاین اجتناب کنند.

مزایای تجارت الکترونیک

مزایا از دیدگاه مشتری آشکار است. فروشگاه های آنلاین به صورت شبانه روزی در دسترس هستند، قیمت ها را می توان به صورت شفاف و در زمان واقعی مقایسه کرد، حمل و نقل معمولا رایگان است و اغلب فقط مدت کوتاهی طول می کشد. معمولا از زمان سفارش تا دریافت کالا فقط یک تا سه روز طول می کشد. اگر محصولی در این کشور موجود نباشد، به سادگی در سطح بین المللی سفارش داده می شود. به لطف روش‌های پرداخت آنلاین و فروشگاه‌هایی با ارسال در سراسر اروپا یا سراسر جهان، این دیگر اصلاً مشکلی نیست.

از منظر تجاری، تمام نکاتی که به عنوان مزیت برای مصرف کنندگان ذکر شد، لزوماً سودمند نیستند، اما حداقل فرصت هایی را ارائه می دهند. شفافیت قیمت می تواند برای برخی شرکت ها مشکل ساز باشد، اما برای برخی دیگر ایده آل است. عامل تعیین کننده در اینجا موقعیت خود شماست: آیا می خواهم ارزان ترین ارائه دهنده باشم یا شاید بتوانم با خدمات ویژه امتیاز کسب کنم و در نتیجه به قیمت بازار بالاتری دست پیدا کنم؟

معایب تجارت الکترونیک
جایی که نور وجود دارد، سایه نیز وجود دارد و بنابراین در حوزه تجارت آنلاین معایبی وجود دارد. از دیدگاه شرکت، بزرگترین کاستی نرخ بازگشت است، یعنی تعداد محصولاتی که بازگردانده می شوند. هزینه های بالای پست می تواند به سرعت حاشیه های سفارش را کاهش دهد. ممکن است کالاها نیاز به تمیز کردن کامل داشته باشند و چالش‌های لجستیکی نیز در همه جا وجود دارند. با این حال، از دیدگاه مصرف کننده، به سختی هیچ معایبی وجود دارد، حداکثر اپراتورهای غیرقابل اعتمادی وجود دارند که می توانند زمان و اعصاب خود را هزینه کنند و این واقعیت است که مغازه های شهری که در آن زندگی می کنید کمتر و کمتر می شود.

تجارت الکترونیک در مقابل خرده فروشی آجر و ملات
تجارت آنلاین، یعنی تجارت الکترونیک، مزیتی نسبت به تجارت ثابت دارد، زیرا شما هر دو هزینه شخصی دارید



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

با ادامه مزایای بیشتر استخدام یک آژانس طراحی وب سایت حرفه ای، تبدیل و فروش کسب و کار آنلاین خود را افزایش خواهید داد. تبدیل به درصد بازدیدکنندگانی اطلاق می‌شود که اقدام دلخواه را در وب‌سایت شما انجام می‌دهند، مانند خرید یک محصول، قرارداد یک سرویس، عضویت در خبرنامه، پر کردن فرم و غیره. منظور از فروش، تعداد معاملات مستقیمی است که در وب سایت شما انجام می شود، مانند خرید یک محصول در فروشگاه آنلاین شما. بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

هدف این آژانس ایجاد وب سایتی جذاب، متقاعد کننده و اقدام محور خواهد بود. برای انجام این کار، از تکنیک‌های طراحی وب، کپی‌رایتینگ و بازاریابی دیجیتال استفاده می‌کنید که بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند تا اقداماتی را که می‌خواهید انجام دهند. بنابراین، شما قادر خواهید بود تعداد مشتریان بالقوه و واقعی کسب و کار آنلاین خود را افزایش دهید.

6. سایر ابزارها و خدمات آنلاین را ادغام کنید


تجربه یک آژانس طراحی وب به شما این امکان را می دهد که سایر ابزارها و خدمات آنلاین را در وب سایت خود ادغام کنید. این ابزارها و خدمات می توانند برای بهبود عملکرد، عملکرد و امنیت وب سایت شما و همچنین گسترش قابلیت های آن و ارائه ارزش بیشتر به بازدیدکنندگان بسیار مفید باشند.

برخی از ابزارها و خدمات آنلاینی که می توانید در وب سایت خود ادغام کنید عبارتند از:
یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند Webflow که به شما امکان می دهد بدون نیاز به دانستن نحوه برنامه نویسی، محتوای وب سایت خود را ایجاد و ویرایش کنید.
یک سیستم تجارت الکترونیک (تجارت الکترونیک) مانند Shopify یا WooCommerce که به شما امکان می دهد یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید که در آن بتوانید محصولات یا خدمات خود را بفروشید.
یک سیستم تجزیه و تحلیل وب مانند Google Analytics یا Hotjar که به شما امکان می دهد ترافیک، رفتار و تبدیل بازدیدکنندگان را در وب سایت خود اندازه گیری کنید.
یک سیستم بازاریابی ایمیلی مانند Mailchimp یا ActiveCampaign که به شما امکان می دهد کمپین های ایمیلی را برای مشترکین یا مشتریان خود ایجاد و ارسال کنید.
یک سیستم چت زنده مانند Intercom یا Zendesk که به شما امکان می دهد با بازدیدکنندگان خود در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید و سؤالات یا مشکلات آنها را حل کنید.
یک سیستم امنیتی مانند SSL یا Cloudflare که به شما امکان می دهد از وب سایت خود در برابر حملات رایانه ای محافظت کنید و حریم خصوصی داده های بازدیدکنندگان خود را تضمین کنید.
7. پشتیبانی فنی و نگهداری مداوم دریافت کنید
یکی دیگر از مزایای استخدام یک آژانس طراحی وب حرفه ای این است که پشتیبانی فنی و نگهداری مداوم وب سایت خود را دریافت خواهید کرد. پشتیبانی فنی به کمک هایی اطلاق می شود که آژانس برای رفع هر مشکل یا حادثه ای که ممکن است در وب سایت شما ایجاد شود به شما ارائه می دهد، در حالی که تعمیر و نگهداری مداوم به اقداماتی اطلاق می شود که آژانس انجام می دهد تا وب سایت شما را در شرایط مطلوب نگه دارد.

یک آژانس طراحی وب حرفه ای خدمات پشتیبانی فنی و تعمیر و نگهداری مداوم وب سایت شما را ارائه می دهد که ممکن است شامل موارد زیر باشد:

حل سریع و موثر هر مشکل یا حادثه فنی که ممکن است بر عملکرد یا امنیت وب سایت شما تأثیر بگذارد.
به طور دوره ای نرم افزار، افزونه ها، تم ها و محتوای وب سایت خود را به روز کنید تا از خطا، ناسازگاری یا آسیب پذیری جلوگیری کنید.
پشتیبان گیری و بازیابی منظم وب سایت خود برای جلوگیری از از دست رفتن یا آسیب دیدن داده ها.
اجرای مداوم پیشرفت ها و نوآوری ها در طراحی، عملکرد و عملکرد وب سایت شما برای انطباق با روندها و تقاضاهای بازار.
با این کار می توانید خیالتان راحت باشد که وب سایت شما همیشه عملیاتی، امن و به روز خواهد بود.

8. یک تیم چند رشته ای داشته باشید


یکی از مزایایی که اغلب دست کم گرفته می شود، در دسترس بودن یک تیم چند رشته ای برای پروژه وب شما است. یک آژانس، در بسیاری از موارد، متشکل از افراد حرفه ای با مهارت ها، دانش و تجربیات مختلف است که برای رسیدن به یک هدف مشترک با یکدیگر همکاری می کنند.

یک آژانس حرفه ای طراحی وب دارای یک تیم چند رشته ای متشکل از:

طراحان وب: وظیفه ایجاد ظاهر بصری و زیبایی شناختی وب سایت با استفاده از عناصری مانند رنگ ها، فونت ها، تصاویر، آیکون ها و غیره را بر عهده دارند. طراحان وب برای ایجاد یک صفحه وب جذاب، منسجم و هماهنگ بر اصول طراحی وب و ترجیحات مشتری تکیه می کنند.
توسعه دهندگان وب: آنها مسئول ایجاد عملیات و ساختار وب سایت با استفاده از زبان های برنامه نویسی مانند HTML، CSS، جاوا اسکریپت، PHP و غیره هستند. توسعه دهندگان وب وظیفه پیاده سازی طراحی وب ایجاد شده توسط طراحان و همچنین افزودن قابلیت ها و تعاملات مورد نیاز صفحه وب را بر عهده دارند.
متخصصان سئو: آنها مسئول بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو با استفاده از تکنیک هایی مانند تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، ایجاد محتوای مرتبط و اصلی، بهینه سازی تگ های HTML، تصاویر،



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

یک قدم بیشتر در فناوری خانه هوشمند ما را به اتوماسیون خانگی یا اتوماسیون خانگی می رساند که شامل تنظیم فناوری خانه هوشمند شما می شود تا به طور خودکار مطابق با سبک زندگی شما کار کند. می‌توانید لامپ‌های هوشمند را طوری تنظیم کنید که برنامه‌های زمانی مشخصی داشته باشند، وقتی وارد خانه می‌شوید به‌طور خودکار روشن شوند یا حتی وقتی کسی در اتاق نیست خاموش شود. نکته اصلی این است که وقتی ویژگی های مورد نظر خود را تنظیم کردید، فناوری از خودش مراقبت می کند و می توانید روی کارهای مهم تر تمرکز کنید.  بهترین برند هوشمند سازی ساختمان

 

تکنولوژی اتوماسیون

 

مزایای خانه هوشمند
راحتی و آسایش. مهمترین مزیت خانه های دارای دستگاه های هوشمند این است که زندگی ما را ساده تر و راحت تر می کنند. چه با لمس یک دکمه، لغزش صفحه یا استفاده از یک فرمان صوتی، می توانید مدیریت کارهای کوچک روزمره را ساده کنید. می‌توانید چراغ‌ها، کرکره‌ها، موسیقی و موارد دیگر را خودکار کنید تا وقتی به خانه می‌روید با تنظیماتی که می‌خواهید تنظیم کنید، و دیگر نگران روشن کردن آن‌ها در هنگام خروج از محل کار نباشید. برخی از لوازم آشپزخانه هوشمند غذا را در یک زمان برنامه ریزی شده آماده یا دوباره گرم می کنند، بنابراین مجبور نیستید در پایان یک روز کاری سخت آشپزی کنید. درباره نحوه بهبود تجربه لوازم خانگی با سیستم های هوشمند و فناوری اینترنت اشیا بیشتر بدانید. هوشمند سازی منازل

ایمنی و امنیت. احتمالاً قبلاً با سیستم‌های امنیتی خانه‌های هوشمند آشنا هستید که از دوربین‌ها و حسگرها برای تشخیص حضور انسان در زمان دوری شما استفاده می‌کنند و به‌طور خودکار با مجریان قانون محلی تماس می‌گیرند. اما سایر سیستم‌های امنیتی خانه هوشمند می‌توانند از انواع دیگر خطرات مانند آشکارسازهای دود و سیل یا حتی آشکارسازهای عیب که شما را از تغییر غیرعادی در فعالیت دستگاه مطلع می‌کنند، محافظت کرده یا از آنها جلوگیری کند.

کنترل هوشمند لوازم خانگی

 

فناوری در دسترس تر یکی از بزرگترین مسائلی که ما به عنوان یک جامعه به سرعت در حال توسعه باید با آن دست و پنجه نرم کنیم، شکاف رو به رشد فناوری بین نسل ها است. همانطور که دیجیتالی شدن بیشتر و بیشتر در زندگی روزمره ما حضور پیدا می کند، برای برخی از نسل ها همگامی با روندهای فناوری که به سرعت در حال توسعه است دشوارتر می شود. دستگاه‌های هوشمند می‌توانند با ارائه رابط‌های بصری‌تر که برای همه قابل دسترسی است، این شکاف را پر کنند. نه تنها افراد مسن، بلکه به طور کلی افراد دارای تحرک محدود می توانند از ویژگی های خانه هوشمند، به ویژه آنهایی که تجربه ای بدون صفحه نمایش و هندزفری مانند فرمان های صوتی را ارائه می دهند، بسیار بهره مند شوند.

کارایی و صرفه جویی. بهره وری انرژی یکی از ویژگی های بزرگ لوازم مدرن است، در بسیاری از موارد لوازم هوشمند کارآمدتر از همتایان معمولی خود هستند. طبق گفته های TiO Home، سیستم های سرمایشی و گرمایشی هوشمند می توانند 50 درصد انرژی در خانه ها را ذخیره کنند. به طور کلی، دستگاه‌های هوشمند را می‌توان با برنامه‌های تلفن هوشمند جفت کرد که به شما امکان می‌دهد میزان استفاده از آنها را ردیابی کنید. با نظارت و ردیابی نحوه مصرف انرژی در خانه، می توانید نحوه استفاده از اشیاء روزمره اطراف خود را نشان دهید، بهره وری انرژی را بهبود بخشید و از صرفه جویی در صورتحساب های خود لذت ببرید. علاوه بر این، با خودکار کردن برخی از کارهای خانگی (مانند چراغ ها و دوشاخه ها)، نه تنها می توانید از پس انداز بهره مند شوید، بلکه از راحتی و راحتی فوق الذکر نیز لذت ببرید.

 

دستگاه های هوشمند بهینه سازی انرژی
هنگام خرید فناوری هوشمند جدید، علاوه بر جستجوی برچسب انرژی، تمرین خوبی است که در نظر داشته باشید که چگونه می توان از آنها برای کاهش مصرف انرژی استفاده کرد. چگونه وسایل هوشمند مختلف کارایی انرژی را بهبود می بخشند؟ بیایید نگاهی به فناوری هایی بیندازیم که می توانید به راحتی در خانه خود پیاده سازی کنید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

بلندگو/دستیار مجازی هوشمند. بلندگوی هوشمند یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای خریدارانی است که برای اولین بار دستگاه های هوشمند را خریداری می کنند. این به این دلیل است که بلندگوی هوشمند به شما امکان می دهد از دستورات صوتی با دستگاه های خود استفاده کنید، حتی اگر دارای ویژگی فرمان صوتی داخلی باشد. البته، سازگاری بزرگترین عنصری است که باید هنگام خرید یک اسپیکر هوشمند در نظر بگیرید، زیرا مرکز شبکه دستگاه هوشمند شما خواهد بود. یک بلندگوی هوشمند خوب باید سیاست‌های امنیتی و حریم خصوصی شفاف داشته باشد و با طیف وسیعی از فناوری‌ها و برندها سازگاری داشته باشد. با کمک دستیار مجازی، می توانید دستگاه های هوشمند را برای کارایی بهینه متصل و پیکربندی کنید.

نورپردازی. وقتی صحبت از فناوری خانه هوشمند می شود، نور یکی از اولین مولفه هایی است که به ذهن می رسد. اما چرا نور؟ این یکی از ساده ترین نصب هایی است که می توانید انجام دهید و نیازی به آن ندارد



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ما با تنظیمات فنی شروع می کنیم، صفحات را از نظر سئو فنی برای هر آیتم منو بررسی می کنیم، اگر واقعاً می خواستیم همه چیز را تنظیم کنیم و می خواهم بسیار خوشبین باشم، شاید بتوان در عرض 16 ساعت این کار را انجام داد ( 2 روز کاری) در مجموع، این 5x16 ساعت است، یعنی 80 ساعت. سئو سایت اصفهان


البته فراموش نکنید که با SEMRush که هزینه ماهیانه آن 28000 HUF می باشد می توانیم این خطاها را به طور معمول آنالیز کنیم، باید بدانید که چگونه برنامه سئو را مدیریت کنید و از آنجایی که به زبان انگلیسی است می تواند مشکلاتی را نیز ایجاد کند. ناگفته نماند که اگر رابط مدیریت ویرایشگر وب سایت را نمی دانید، ممکن است چند روز طول بکشد تا ویرایش وب سایت خودمان را یاد بگیرید، اما من ترجیح می دهم این مهارت ها یا مثلاً مهارت های برنامه نویسی را درج نکنم.


خلاصه کار و پول فنی-SEO:


زمان صرف شده برای کار: 80 ساعت X HUF 860 = HUF 68800

هزینه ماهانه SEMRush: HUF 28000


مجموع: HUF 96000

زمان و هزینه صرف شده برای بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو

ما آماده ایم تولید محتوا را با کار سئوی پس زمینه شروع کنیم همانطور که قبلاً در بالا توضیح دادیم، نوشتن یک مقاله بهینه شده اگر حدود 700 کلمه باشد 2-3 ساعت طول می کشد، اما بیایید روی 3 ساعت حساب کنیم، زیرا این 700 کلمه است. تقریباً مطمئناً کافی نخواهد بود. ما آن را نوشته ایم. طراحی گرافیکی صفحه به خوبی با محتوا همراه است. فشرده سازی و نامگذاری تصاویر، پاراگراف ها، تقسیم بندی، هارمونی رنگ، تراکم کلمات کلیدی و غیره درست است، ما 5 مورد داریم، یعنی 25 ساعت. می‌توانیم هزینه ماهانه SEMRush را اینجا هم حساب کنیم، زیرا اگر بخواهیم متن را به طور معمول بررسی کنیم، ممکن است به آن نیاز داشته باشیم، اما من نیازی ندارم. تجزیه و تحلیل مستقل بهینه‌سازی موتور جستجوی محتوا بدون برنامه نیز می‌تواند باشد. ساعت های اضافی، اما من آن را هم حساب نمی کنم. سئو فروشگاه اصفهان


خلاصه کار و پول سئو در صفحه:


زمان صرف شده برای کار: 25 ساعت X HUF 860 = HUF 21500


مجموع: HUF 21,500

زمان و هزینه صرف شده برای سئو خارج از سایت و ساخت لینک

اکنون سوپ سیاه بهینه‌سازی موتورهای جستجو می‌رسد. ما می‌توانیم استراتژی ساخت لینک خود را شروع کنیم، که قبلاً توضیح داده‌ایم که وقتی از روش‌های کلاه سفید کامپایل می‌شود، چقدر پیچیده می‌شود، که ارزش استفاده در طولانی مدت را دارد. برنامه Ahrefs ما با بزرگترین برنامه پایگاه داده ای که حتی برای کوچکترین پکیج 28000 HUF به عنوان هزینه ماهانه پرداخت می کنیم و می توانیم شروع به تجزیه و تحلیل و جستجو کنیم.


جست و جو، بله، اگر نمی دانیم چیست و چگونه، قالب لینک بیلدینگ نداریم، بنابراین حتی نمی توانم تخمین بزنم چقدر زمان می برد، اما خیلی زیاد است.


بیایید ادامه دهیم، ما صفحه را داریم، با ویرایشگر وب سایت تماس می گیریم و شروع به نوشتن مقاله SEO که در مورد آن صحبت کردیم، می توانیم روی 7 ساعت حساب کنیم، حالا اگر قبلاً ما قبلاً 5 لینک در ماه قرار دهیم خوب است. 5 صفحه داشته باشید، سپس هر 5 تا را تقویت می کنیم، نمی گویم این مقدار بر اساس اعداد بک لینک است، اما بگذارید کوچکتر باشد، این 5 لینک در ماه است که 5x7 ساعت است، یعنی 35 ساعت.


خلاصه کار و پول سئو خارج از سایت:


زمان کار صرف شده: 35 ساعت X HUF 860 = HUF 30100

هزینه ماهانه Ahrefs: HUF 28,000


مجموع: HUF 58,100

بدون احتساب ساعات کار زیاد و کسب دانش پیشینه دیگر، ما یک هزینه ماهانه بهینه سازی موتور جستجوی خوب HUF 175600 دریافت کردیم که برای یک وب سایت کوچک 5 منوی با دستمزد خالص ساعتی حداقل دستمزد مجارستان محاسبه کردیم. ، خودشه!

هزینه ماهانه برای بهینه سازی موتورهای جستجو در Hyper از HUF 50000 شروع می شود. البته ممکن است این سوال پیش بیاید، شوخی نکنید، کریستیان، چرا ارزش دارد که با سئو کار کنید، اگر ساعتی خالص درآمد دارید. دستمزد 300 HUF


بدیهی است که اینطور نیست، من از برنامه ها برای یک صفحه استفاده نمی کنم، اما برای 100 یا بیشتر، از قبل یک استراتژی دارم که روی آن کار می کنم و نمی توانید تصور کنید که چقدر این موضوع اهمیت دارد. من همیشه آگاهانه شروع می کنم بهینه سازی جدید برای موتورهای جستجو و کارهای سئوی موجود می دانم چه، کجا و چرا باید آن را جستجو کنم. این باعث صرفه جویی در زمان می شود.


ما در اینجا در مورد مشاغل و برنامه ها صحبت کردیم، اما اشاره نکردیم که باید آنها را از شخص دیگری یاد بگیرید، که بدیهی است فقط زمان و پول است.


حالا می پرسم آیا ارزش یادگیری این حرفه سئو برای یک کارآفرین یا یک مدیر شرکت را دارد، اگر نمی خواهید با این موضوع کنار بیایید فقط سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید؟


من به آن پاسخ نمی دهم، بگذارید هر کسی خودش تصمیم بگیرد، زیرا ما در هزینه ماهانه سئو موارد زیادی را در داده های بالا لحاظ نکردیم!



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

عکاس صنعتی مارتین بیرکنر از تصاویر حرفه ای و معتبر برای شرکت های صنعت، علم، شیمی و پزشکی عکاسی می کند. برای جذب کارمندان یا جایگاه برند خود، ضبط های مدرنی از فرآیندهای شرکت ارائه دهید. سفارش عکاسی تبلیغاتی

درخواست عکاسی صنعتی
⇩⇩برای اطلاعات بیشتر به پایین اسکرول کنید

"من عملاً با عکاسی صنعتی متولد شدم. من در منطقه روهر بزرگ شدم و پدرم در کارخانه سازی برای آبجوسازی و صنایع غذایی کار می کرد. من عاشق بوی فولاد و کار سخت هستم. :)"

عکاسی صنعتی حرفه ای


شرکت شما در بهترین نور
فرآیندهای فنی، محصول و محل شرکت اغلب بسیار هیجان انگیز هستند. گاهی اوقات مناظر موجود در سایت عدالت را رعایت نمی کند. سالن های صنعتی تیره، دیوارهای آزمایشگاهی مایل به زرد و کارگاه ها نیاز به نورپردازی خاصی دارند. به یک متخصص با تجربه نیاز دارد تا کل کار را به صحنه ببرد. جدای از عکاسی در محل، پس پردازش تصویر نیز یکی از جنبه های مهم عکاسی صنعتی است. با 20 سال تجربه در پست پروداکشن، من همچنین روتوش پیچیده و ظاهر رنگ های فردی را برای مطابقت با هویت شرکت شما ایجاد می کنم. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان

عکس برای بخش عقیم سازی Knappschaftskliniken
دستیار پژوهشی در آزمایشگاه
ملاقات در عکس آزمایشگاهی
عکاسی آزمایشگاهی در پزشکی
عکاسی صنعتی
با اشتیاق
عکاسی صنعتی در Dortmund, Düsseldorf, Essen, Münster | NRW
عکاسی صنعتی: چگونه تصاویر می توانند احساسات را جذب کنند و برند شما را تقویت کنند
عکاسی صنعتی از طرق مختلف می تواند به تقویت برند شما کمک کند. اول از همه، می تواند با برجسته کردن کیفیت محصولات و خدمات برند شما، به جلب اعتماد مشتری کمک کند. همچنین می تواند به نشان دادن کارمندان صنعت به عنوان دانشمند و متعهد کمک کند و در نتیجه شهرت برند شما را بهبود بخشد.

عکاسی صنعتی همچنین می تواند به متمایز کردن برند شما از رقبا کمک کند. تولید تصاویری که محصولات و خدمات شما را به شیوه ای منحصر به فرد و جذاب نشان می دهد، می تواند به شما کمک کند از سایر شرکت ها متمایز شوید و خود را به عنوان یک رهبر صنعت معرفی کنید. عکاسی تبلیغاتی

عکاسی صنعتی در دورتموند در شرکت DGW

چهره خود را نشان دهید! مشتری شما می خواهد بداند که با چه کسی سروکار دارد.
(عکس برای Deutsche Gasrusswerke)
دنیای بازاریابی همه چیز در مورد ارائه کسب و کار یا برند شما به گونه ای است که احساسات را در مشتریان برانگیخته و در سطح عمیقی با آنها صحبت کند. عکاسی صنعتی یکی از موثرترین روش ها برای انجام این کار است.

عکاسی صنعتی اغلب شاخه‌ای از عکاسی «لمسی» است که بر ثبت تصاویر در یک محیط صنعتی تمرکز دارد. این می تواند تصاویر ماشین آلات، تجهیزات، امکانات، فرآیندهای کاری یا افرادی که در صنعت کار می کنند باشد. هدف عکاسی صنعتی تولید تصاویری است که نشان دهنده تعهد و تخصص کارکنان در صنعت باشد و در عین حال کیفیت محصولات و خدمات را برجسته کند.

تابلوی پرتره شرکتی
عکس مدیریت وحله
با این حال، عکاسی صنعتی نیز می تواند متفاوت باشد - و احساسات را منتقل کند. این نیاز به درک عمیق از صنعت عکاسی و همچنین توانایی انتقال احساسات در تصاویر دارد. یک عکاس صنعتی خوب برای درک محیطی که در آن کار می‌کند زمان می‌برد و با افراد در صنعت صحبت می‌کند تا ارتباط برقرار کند و حال و هوای مناسبی برای تصاویر ایجاد کند.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

چرا حضور در اینترنت یک ضرورت است؟

عدم حضور در اینترنت در سال 2023 مانند رفتن به یک مهمانی لباس بدون لباس است: شما فقط لذت نخواهید برد. در اینجا توضیح می دهم که چرا بودن در اینترنت یک ضرورت است. همه در اینترنت هستند! اگر آنلاین نیستید، فرصت دسترسی به هزاران، حتی میلیون ها نفر را که ممکن است به کسب و کار شما علاقه مند باشند، از دست می دهید. طراحی کاتالوگ در اصفهان

 

اگر می خواهید مردم بدانند شما کی هستید و چه کار می کنید، باید در اینترنت باشید.

 

حضور در اینترنت به شما این امکان را می دهد که همیشه در دسترس مشتریان خود باشید. بدون توجه به زمان شبانه روز، مشتریان شما می توانند به وب سایت شما دسترسی داشته باشند و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند. آیا می خواهید هنگام خواب محصولات بفروشید؟ اینترنت این امکان را فراهم می کند!

 

این فرصت را به شما می دهد تا یک برند معتبر و شناخته شده ایجاد کنید. از وب سایت شما گرفته تا پروفایل های رسانه های اجتماعی شما، هر پلتفرم آنلاین فرصتی است برای نشان دادن اینکه چه کسی هستید و برای چه چیزی ایستاده اید. اگر می خواهید برند شما شناخته شود و مورد احترام باشد، حضور در اینترنت ضروری است. این به شما امکان می دهد با بازیگران بزرگ بازار رقابت کنید.

 

صرف نظر از اندازه کسب و کار شما، با حضور آنلاین قوی می توانید با شرکت های بزرگتر رقابت کنید. چه کسی می گوید که بچه های کوچک نمی توانند در اینترنت قدرتمند باشند؟ پس شما آن را دارید، دوست! اگر می‌خواهید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید، همیشه در دسترس مشتریان خود باشید، یک برند معتبر ایجاد کنید و با بازیگران بزرگ بازار رقابت کنید، حضور در اینترنت یک ضرورت است. و اگر متقاعد نشده اید، از خود بپرسید: آیا واقعاً می خواهید سرگرمی در مهمانی لباس اینترنتی را از دست بدهید؟

 

 
خوشحالم که به ایجاد یک کاتالوگ فروش دیجیتال علاقه دارید. خوشبختانه، برای انجام این کار لازم نیست نابغه فناوری باشید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما برای شروع وجود دارد: طراحی سایت اصفهان

 

شما باید یک پلتفرم تجارت الکترونیک را انتخاب کنید. گزینه های زیادی وجود دارد، از Shopify، WooCommerce تا Whataform. نکته مهم این است که پلتفرمی را پیدا کنید که با نیازهای کسب و کار شما سازگار باشد و به شما امکان ایجاد یک کاتالوگ فروش جذاب و با استفاده آسان را بدهد.

 

اطمینان حاصل کنید که کاتالوگ فروش شما دارای ناوبری آسان و شهودی است. مشتریان می خواهند بتوانند به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. محصولات خود را در دسته بندی های واضح سازماندهی کنید و از نوار جستجو برای آسان کردن یافتن محصولات خاص استفاده کنید.

 

اگر هنوز نمی‌دانید از کدام پلتفرم استفاده کنید، می‌توانید وارد وبلاگ زیر شوید، جایی که ما تجارت الکترونیک مختلفی را که می‌توانید استفاده کنید جستجو کردیم.

 

بهترین بستر برای ایجاد فروشگاه اینترنتی چیست؟

به یاد داشته باشید که مهمترین چیز این است که یک تجربه خرید آسان و جذاب را برای مشتریان خود ارائه دهید و کاتالوگ آنلاین خود را برای دسترسی به افراد بیشتری تبلیغ کنید. موفق باشید!

 

 

 

در پایان، حضور در اینترنت یک گزینه نیست، برای هر شرکتی که می‌خواهد در صنعت خود موفق باشد، یک ضرورت است. داشتن یک کاتالوگ فروش آنلاین به شما این امکان را می دهد که به مخاطبان جهانی دست پیدا کنید، دید آنلاین شرکت خود را افزایش دهید، در صنعت خود رقابتی باشید، در هزینه ها صرفه جویی کنید و داده های ارزشمندی را جمع آوری کنید. اگر هنوز کاتالوگ فروش آنلاین خود را ایجاد نکرده اید، وقت آن رسیده است که کار روی آن را شروع کنید تا از تمام مزایایی که اینترنت ارائه می دهد استفاده کنید.

 

اگر می خواهید بدانید که آیا تمام مراحل را برای کاتالوگ فروش خود آماده کرده اید، ما این چک لیست را به اشتراک می گذاریم که در آن می توانید بررسی کنید که آیا همه چیز برای بیرون رفتن و فروش دارید یا خیر. اکنون روی دانلود کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مشتریان بالقوه می توانند در مورد آنچه شما در وب سایت خود ارائه می دهید اطلاعات بیشتری کسب کنند. سپس می توانید با استفاده از فرم تماس با آنها تماس بگیرید. تماس با ما مستقل از زمان باز بودن شما است. تماس اولیه می تواند در هر زمانی از روز انجام شود. طراحی سایت شرکتی در اصفهان

آیا دوست دارید با مشتریان بالقوه خود ارتباط نزدیک تری داشته باشید؟ سپس به یک صفحه اصلی نیاز دارید. شما همچنین می توانید یک وبلاگ منتشر کنید. با عملکرد نظر شما به خوانندگان خود فرصتی برای تعامل ارائه می دهید. نظرات همچنین به شما بینشی در مورد علاقه مندی مشتریان بالقوه شما می دهد. اگر به نظرات پاسخ دهید و به خواسته ها و نیازها پاسخ دهید، با مشتریان بالقوه و موجود خود پیوند ایجاد خواهید کرد.

وب سایت به عنوان یک فضای تبلیغاتی مقرون به صرفه

آیا نمی خواهید بودجه تبلیغاتی زیادی را صرف کنید؟ سپس به یک صفحه اصلی نیاز دارید. در مقایسه با سایر فضاهای تبلیغاتی، وب سایت یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار شماست. یک وب سایت به عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال در دسترس شماست. وب سایت مرکز بازاریابی شما است زیرا شما آزاد هستید که تصمیم بگیرید چگونه می خواهید شرکت خود را معرفی کنید. بنابراین وب سایت به عنوان یک کارت ویزیت در اینترنت نیز عمل می کند.

گسترش بازار از طریق صفحه اصلی
اگر یک دفتر کوچک یا فروشگاه خرده‌فروشی دارید، احتمالاً فقط توسط افرادی که از کنار آنها عبور می‌کنند، متوجه شما می‌شوید. این به طور قابل توجهی دید شرکت شما را محدود می کند. با یک وب سایت، شرکت شما نه تنها در سطح محلی، بلکه در سطح ملی، ملی و حتی جهانی قابل مشاهده است. بازار شما به طور خودکار گسترش می یابد و به کسب و کار شما اجازه رشد می دهد. برای دیده شدن بیشتر، به یک صفحه اصلی نیاز دارید. خدمات سئو در اصفهان

نتیجه گیری: فرصت ها را از دست ندهید!
از این فرصت برای بیشتر دیده شدن شرکت خود استفاده کنید. این شما را رقابتی نگه می دارد. یک قدم جلوتر از رقبای خود باشید و با طراحی بهینه وب سایت خود را از آنها متمایز کنید. به مشتریان بالقوه خود پلتفرمی ارائه دهید که در آن بتوانند اطلاعات بیشتری در مورد شرکت شما و محصولات و خدماتی که ارائه می دهید بیابند.

لزوماً مجبور نیستید برای هزینه های یک وب سایت عمیقاً در جیب خود فرو بروید. از ثبت آدرس اینترنتی تا طراحی آن: اگر مایلید یک صفحه اصلی با قیمت ثابت مناسب ایجاد کنید، ما آژانس طراحی سایت مناسب برای شما هستیم.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مشاوره های جدید دیگر نه تنها مشاوره ارائه می دهند، بلکه راه حل هایی را برای تمام زمینه های شرکت شما ارائه می دهند
پرش به محتوا

ساخت یک ساختمان با یک پروژه آغاز می شود. بسیاری از دست‌های دیگر بلافاصله دخالت می‌کنند: آجرکاران، نقاشان، طراحان یا تزیین‌کنندگان بر اساس ایده یک معمار. متخصصان دیجیتال نیز درگیر هستند، زیرا اتوماسیون خانگی در حال رشد است. یک ساختمان با ترکیبی هماهنگ از کارشناسان ساخته می شود که در نهایت یک کارکرد چندگانه را انجام می دهند که توسط یک مدیر ساخت و ساز هدایت می شود. مشاور کسب و کار اصفهان

شرکت شما مانند یک ساختمان است. و هر یک از کسانی که آن را تشکیل می دهند به ساخت، نگهداری و توسعه آن کمک می کنند. برای ساخت آن، یک مدیر ساخت و ساز و یک تیم چند رشته ای ضروری است.

 

مشاوره کسب و کار چیست؟

مشاوره کسب و کار معمولاً دست راست مدیر ساخت و ساز شرکت شما است. اوست که پروژه را در ذهن نگه می دارد و آن را اجرا می کند و با کمک او مشکلات و اتفاقات پیش بینی نشده را حل می کند. حتی ترکیب کردن بهبودها از طریق راه‌حل‌هایی برای رویدادها و تحولات پیش‌بینی نشده که به وجود می‌آیند.

آیا می دانید مزایای یک مشاوره تجاری خوب چیست؟ از مشاوره کسب و کار جدید؟ یکی که معیارها، توصیه ها و راه حل ها را ترکیب می کند؟ ما در این پست در مورد آنها به شما می گوییم.

بیا شروع کنیم!

مشاوره کسب و کار مشاوره و کمک فنی در زمینه مدیریت و مدیریت کسب و کار ارائه می دهد. این سازمان به دنبال بهبود عملکرد خود از طریق اجرای بهبودهایی در استراتژی، سازمان، مدیریت و عملیات است.

این فعالیتی است که در زمینه حل مشکلات مربوط به مدیریت کسب و کار آنها توسعه می یابد و به همین دلیل آنها ابزاری کلیدی برای موفقیت هستند.

آنها با شناسایی نقاط ضعف و ارائه راه حل هایی برای بهبود عملکرد شرکت ها، عملیات شرکت ها را مدیریت می کنند. آنها نه تنها مهم هستند زیرا به بهبود فرآیند و بهینه سازی منابع کمک می کنند. آنها همچنین نقش اساسی در ایجاد ارزش برای شرکت ها دارند.

 

انواع مشاوره
مشاوران کسب و کار معمولاً یک چشم انداز خارجی از سازمان را بر اساس تجربه بازار خود ارائه می دهند. به این ترتیب می توانند نقاط قوت و ضعف خود را از منظری عینی تحلیل کنند. این به آنها اجازه می دهد تا به راه حل های موثر برای بهبود عملکرد شرکت فکر کنند.

در حال حاضر طیف وسیعی از امکانات، از استراتژیک گرفته تا عملیاتی یا دیجیتال، حضوری یا از راه دور وجود دارد. آژانس تبلیغاتی

 

8 مزیت مشاوره کسب و کار

هدف این مشاوره ها کمک به شرکت ها برای دستیابی به اهداف خود و کاهش خطر شکست است:

رقابت پذیری بیشتر بهبودهای اعمال شده توسط مشاور به شرکت اجازه می دهد موقعیت خود را در بازار حفظ یا بهبود بخشد.
بهره وری بهتر. مشاور به شناسایی و رفع تنگناها در تولید کمک می کند که باعث افزایش کارایی می شود.
صرفه جویی در هزینه. یک شرکت مشاوره راه حل هایی را برای بهبود عملکرد شرکت و کاهش هزینه های عملیاتی پیشنهاد می کند. به دنبال کاهش هزینه های سرمایه گذاری لازم در تمام فرآیندهای تولید است.
توسعه کار تیمی. مشاوره کسب و کار به بهبود ارتباطات و همکاری در شرکت کمک می کند. به این ترتیب کار تیمی در بین همه اعضای شرکت چه در داخل و چه در خارج تشویق می شود.
ظرفیت بیشتر برای نوآوری مشاور به شرکت کمک می کند تا فرصت های تجاری جدید را شناسایی کرده و استراتژی های نوآوری را اجرا کند. نوآوری باید به عنوان یک عنصر عرضی برای همه حوزه های شرکت در نظر گرفته شود و اولین قدم برای انجام این کار، اجرای استراتژی های جدید است.
پاسخگویی بیشتر خدمات مشاوره نه تنها به دنبال بهبود عملکرد شرکت است، بلکه به شرکت کمک می کند تا توانایی خود را در واکنش به شرایط بحرانی یا تغییرات در بازار بهبود بخشد.
شهرت بهتر. مشاوره کسب و کار مشاوره تخصصی در زمینه های مختلف مدیریت کسب و کار ارائه می دهد که باعث بهبود عملکرد و شهرت شرکت می شود. عملکرد خوب شرکت منجر به بهبود شهرت شرکت می شود.
شناسایی و طراحی راه حل ها. این هدف قطعی و مزیت اصلی مشاوره تجاری است. آنها با شناسایی و حل تمام مشکلات و چالش هایی که سازمان با آن مواجه است، عملکرد شرکت را بهبود می بخشد.

+1
خدمات مشاوره کسب و کار نیز در حال توسعه است. شرکت ها نیاز به تشخیص وضعیت خود، توصیه هایی برای بهبود و طراحی راه حل دارند. اما مرحله بعدی شروع به سنگین شدن بیشتر و بیشتر می کند: اجرای این راه حل ها.

این قسمت آخر رشد می کند c



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

58 درصد از تراکنش های جهانی تنها به شش شرکت از جمله آمازون، eBay، Taobao، TMall، JD.com و Pinduoduo تعلق دارد. طراحی سایت فروشگاهی اصفهان


آلمودنا گالان

مدیریت تجارت الکترونیک خود را با Holded به صورت خودکار انجام دهید


تصور کنید که می خواهید یک تلفن همراه بخرید. می توانید به یک فروشگاه تخصصی فناوری مراجعه کنید، اما به احتمال زیاد با جستجوی قیمت در اینترنت شروع خواهید کرد. و اگر به مایکروویو، کتاب یا ماشین لباسشویی تحت فشار نیاز دارید، همین امر صدق می کند.

شرکت‌هایی که از تجارت الکترونیک استفاده می‌کنند روش خرید ما را تغییر داده‌اند و به ما امکان دسترسی به بازار بین‌المللی بزرگی را می‌دهند که در آن می‌توانیم هر چیزی را در هر کجای دنیا بدون پا گذاشتن بیرون از خانه خود خریداری کنیم. امکاناتی که از اینجا باز می شود بسیار زیاد است و همچنین برای مشتریان سودمند است. و البته برای فروشگاه ها.

شرکت‌های بزرگ تجارت الکترونیک قبلاً قبل از همه‌گیری ایجاد شده بودند، اما از زمان همه‌گیری کروناویروس از محبوبیت دوباره برخوردار شدند، زیرا به ما اجازه دادند حتی در سخت‌ترین روزهای حبس به خرید همه چیز ادامه دهیم. اما در مورد چه شرکت هایی صحبت می کنیم و سفر آنها چگونه بوده است؟

بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیک در سطح ملی و بین المللی کدامند؟


امروزه به ندرت می توان کسب و کارهایی را پیدا کرد که فرآیند تحول دیجیتال را طی نکرده باشند تا حضور آنلاین داشته باشند. این بدان معناست که هزاران فروشگاه وجود دارد که می‌توانیم با یک لمس ساده روی تلفن همراه خود خرید کنیم.

اما، آیا می‌دانستید که تقریباً 60 درصد تجارت الکترونیک جهان تنها به شش شرکت تعلق دارد؟ علاوه بر این، دو نفر از آنها متعلق به یک گروه هستند. به طور خاص، 58 درصد از معاملات تجارت الکترونیک جهانی در سال 2020 در دست این شرکت ها بود: Taobao (15٪)، TMall (14٪)، آمازون (13٪)، JD.com (9٪)، Pinduoduo (4٪). eBay (3 ٪).

کل کسب و کار خود را در یک مکان خودکار کنید سئو سایت اصفهان
فرآیندهای دستی را با نرم افزار بصری جایگزین کنید. هر آنچه شما به هر کجا و هر زمان که بخواهید نیاز دارید!

دریابید
چهار نفر از آنها چینی هستند و تقریباً نیمی از بازار را می خورند. علاوه بر این ، Taobao و Tmall متعلق به گروه Alibaba هستند که دارای 18 شرکت تابعه (از جمله Aliexpress و Cainiao) است.

اما بیایید کمی بیشتر در مورد شرکت هایی که از تجارت الکترونیکی استفاده می کنند که کیک را به اشتراک می گذارند استفاده کنیم. زیرا ، اگرچه ممکن است برای ما باورنکردنی به نظر برسد ، اما زندگی فراتر از آمازون وجود دارد.

1. آمازون
اگر شرکتی وجود داشته باشد که باید به عنوان یک داستان موفقیت مورد مطالعه قرار گیرد ، این شرکتی است که در سال 1994 توسط جف بزوس تأسیس شده است. با گردش مالی 410.7 میلیارد یورو در سال 2021 ، آمازون به دلیل دستیابی به بین المللی ، بزرگترین بازار آنلاین در جهان است.

جدای از انواع محصولات ، خدمات سرگرمی را از طریق پخش ، ذخیره سازی ابری ، یک سوپر مارکت با تحویل در چند ساعت ... و همه با هزینه متوسط ​​سالانه ارائه می دهد.

2. eBay
همه ما eBay ، یکی از رهبران تجارت الکترونیک و بازارها را برای محصولات جدید و دست دوم می شناسیم. این کشور در سال 1995 با مأموریت ایجاد فضای امن برای تبادل اقلام بین افراد پدیدار شد ، اما امروز رشد زیادی پیدا کرده است و ما می توانیم همه چیز را از معامله ها گرفته تا کالاهای جمع کننده و همچنین فروش مستقیم ، حراج ها و فروشگاه های رسمی پیدا کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری


این خانه های هوشمند و پایدار در برابر هر گونه حادثه آب و هوایی مقاومت می کنند. خانه هوشمند اصفهان
مخترعان آنها آنها را راه حلی برای مشکل مسکن نسل Z می دانند.
این شنبه در ساعت 08:45 می توانید گزارش زوم نت را در RTVE Play، La 1 و Canal 24h مشاهده کنید.
2022/01/20 | ساعت 11:02 ByÓSCAR GUTIÉRREZHat Cyberhut از بیرون در پارکی در Ciudad Lineal، مادرید، ژانویه امسال دیده می شود. Cyberhut از بیرون در پارکی در Ciudad Lineal، مادرید، این ماه ژانویه دیده می شود. زوم نت
3 دقیقه
به عنوان خانه آینده طراحی شده است. این خانه سایبرهوت است، خانه ای هوشمند و پایدار، که توسط مرکز فضایی Astroland، اولین آژانس بین سیاره ای در اسپانیا، ساخته شده است. این شرکت کانتابریایی آرزو دارد روزی اولین مستعمره انسانی را در مریخ ایجاد کند.

خانه یک شش ضلعی نقره ای است که ما را به واقعیتی می برد که به نظر می رسد علمی تخیلی است. دیوید سبالوس، مدیرعامل Asrtroland، با زوم نت صحبت می کند که چگونه آنها این پیشنهاد آینده نگرانه را ایجاد کرده اند که برای آن باید "مشکلات شدیدی را که زندگی در سیاره ای متخاصم مانند مریخ به دنبال دارد" حل کنند. برای انجام این کار، آن‌ها «فناوری‌ها و مهارت‌هایی» را در Cyberthut توسعه داده‌اند، که Ceballos آن‌ها را به‌عنوان «خانه‌ای با عصر جدید که بیشتر به یک محصول تکنولوژیک مرتبط است تا یک خانه سنتی» معرفی می‌کند.

تحقیق در زیستگاه های شدید
محققان مرکز Astroland Scapce چگونگی تولید انرژی در مریخ یا چگونگی زنده ماندن در محیط هایی به شدت سیاره سرخ را حل کرده اند. این مطالعات به آنها اجازه داده است تا پیشرفت هایی را اجرا کنند که زندگی مردم روی زمین را بهبود می بخشد.

تصویری از یک ویدیوی تبلیغاتی Cyberhut که منطقه تفریحی را نشان می دهد. تصویری از یک ویدیوی تبلیغاتی Cyberhut که منطقه تفریحی را نشان می دهد. زوم نت
در داخل ماژول 50 متر مربع، Cybi، دستیار مجازی به ما خوش آمد می گوید. به گفته Ceballos، این هوش مصنوعی - با موهای صورتی - تضمین می کند که همه چیز در شرایط بهینه است تا اقامت کاربران را تا حد امکان راحت کند. خانه هوشمند در اصفهان

مدیر عامل شرکت کانتابریا توضیح می دهد: «سایبی قرار است بر اساس سلیقه ما  شخصی سازی شود. او برای ما مثال می‌زند تا بفهمیم چگونه کار می‌کند. سبالوس قبل از اینکه نتیجه بگیرد که این دستیاران برای ما طراحی شده اند، می گوید: «او می خواهد ببیند چه غذایی ذخیره کرده ایم و بر اساس وضعیت سلامتی، ذائقه شما، روال تمرینی و سبک زندگی شما برای ما رژیمی طراحی خواهد کرد. زندگی ما را آسان تر کند."

سنسورهای هوش مصنوعی


فضای داخلی CyberHut یک ساختار مربعی است که به محفظه هایی تقسیم شده است. در مجموع می توان تا شش نفر در یک زمان حضور داشته باشند تا با بیش از 600 سنسور و 2 کیلومتر کابل چیده شده در سراسر اتاق تداخل نداشته باشند. مخترعان آن معتقدند که این خانه می تواند مورد استقبال نسل Z قرار گیرد. مدیر عامل Astroland اظهار می کند که این خانه به آخرین فناوری مجهز است.

نمایی از آشپزخانه هوشمند خانه نمایی از آشپزخانه هوشمند خانه. زوم نت
ما همچنین برای متاورس آماده هستیم؛ در ابتدا مشتریان ما قرار است در متاورس زندگی کنند، پس از اینکه از آن لذت فیزیکی بردند، می‌توانند به صورت مجازی از آن لذت ببرند. توکن، یک NFT، برای شناسایی هر یک از خانه ها،" Ceballos توضیح می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دانستن مزایای یک فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است تا بتوانید از آنها بهره ببرید. همه شرکت ها باید بخشی از منابع خود را به توسعه استراتژی دیجیتال کسب و کار خود و ادغام تجارت الکترونیک در تجارت خود اختصاص دهند. مزایای فروشگاه اینترنتی بی شمار است. اما مواردی که ما مهمترین آنها را در نظر می گیریم عبارتند از: طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

 

فهرست

دید شرکت خود را افزایش دهید
قرار گرفتن در معرض دید بیشتر یکی از مهمترین مزایای داشتن یک فروشگاه آنلاین است. مشتریان به راحتی تجارت شما را پیدا خواهند کرد. اگر کسی نام شرکت شما را شنیده باشد، شما را در اینترنت جستجو می کند تا بفهمد شرکت شما و خدمات یا محصولات آن چگونه است.

می توانید نقشه و آدرس فروشگاه یا دفتر شرکت خود را در فروشگاه اینترنتی خود نشان دهید تا بازدیدکنندگان به راحتی شما را پیدا کنند.

 

24 ساعت شبانه روز در دسترس است

فروشگاه اینترنتی در تمام روزهای سال و با هزینه بسیار کم به صورت 24 ساعته در دسترس است. یک فروشگاه اینترنتی هرگز تعطیل نمی شود و محدودیت زمانی و جغرافیایی ندارد.

مشتریان بالقوه شما می توانند در هر زمانی از روز به فروشگاه آنلاین شما مراجعه کنند.

 

افزایش فروش
مشتریان بالقوه می توانند محصولات را هر زمان که بخواهند به صورت آنلاین خریداری کنند زیرا فروشگاه آنلاین شما همیشه برای عموم باز خواهد بود. مشاوره سئو سایت در اصفهان

 

هزینه تبلیغات کم
تبلیغات اینترنتی نسبت به هر شکل دیگری از تبلیغات سنتی دامنه وسیع تری دارد. از طریق فروشگاه آنلاین خود، کسب و کار خود را در اینترنت به صورت ارگانیک در شبکه های اجتماعی، انجمن ها و از طریق برنامه های تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک، مانند تبلیغات گوگل، تبلیغ خواهید کرد.

 

به بازارهای جدید با مخاطبان جهانی دست پیدا کنید

اینترنت راهی بسیار سودآور برای گسترش تجارت شما در سطح ملی و بین المللی. یک فروشگاه آنلاین به شما این امکان را می دهد که مشتریان، شرکا، توزیع کنندگان و تامین کنندگان بیشتری داشته باشید. هر روز بر تعداد خریدهای اینترنتی افزوده می شود. مزایای داشتن یک فروشگاه اینترنتی بی شمار است.

 

تصویر حرفه ای تر از شرکت شما
کسب و کار شما باید در دنیای آنلاین به روز شود. مهم است که مشتریان شما را به عنوان یک متخصص متخصص در بخش خود درک کنند. یک فروشگاه آنلاین به شما کمک می کند تا در هنگام فروش خدمات یا محصولات خود، آن تصویر حرفه ای را ایجاد کنید.

 

ایجاد وفاداری مشتری
مشتریان شما خدمات بهتری دریافت خواهند کرد، زیرا آنها می توانند اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات شما را از طریق فروشگاه آنلاین شما ببینند به جای اینکه منتظر بمانند تا کاتالوگ برای آنها از طریق پست ارسال شود یا تماسی از شرکت شما دریافت کنند.

گزینه ارائه پاسخ به سوالات متداول در وب سایت شما ارزش افزوده ای است که ما می توانیم به لطف فروشگاه آنلاین به مشتریان ارائه دهیم. مشتریان همچنین ممکن است از طریق فرم هایی که می توانند بلافاصله به آنها پاسخ دهند، اطلاعات بیشتری درخواست کنند. مشتریان می توانند به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند یا محصولاتی را که شرکت شما به آنها ارائه می دهد خریداری کنند.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

عکاسی محصول بخشی از به اصطلاح عکاسی تبلیغاتی است که هدف آن نمایش یک شی به جذاب ترین شکل است. می توان از آن برای تبلیغ عطر، جواهرات، خلاقیت های خوراکی و هر شیئی که می خواهید به نمایش بگذارید یا به بازار عرضه کنید، استفاده کرد. عکاسی تبلیغاتی اصفهان

این روشی برای شناخته شدن یک شی است به طوری که، حتی اگر نمی توان آن را لمس کرد یا در دست گرفت، خریدار بالقوه احساس می کند که آن را می شناسد و برای تصمیم گیری خرید احساس امنیت می کند.

کمی در مورد این رشته عکاسی بیاموزید
به طور کلی، کسانی که به دنیای عکاسی تعلق ندارند، فکر می کنند که عکاسی محصول یک چیز ساده است، عکس گرفتن از یک شی است و تمام. هیچ چیز دور از واقعیت نیست!

تنها نکته ساده این است که برای به تصویر کشیدن مجبور نیستید با موضوعی سر و کار داشته باشید، اما از نظر نورپردازی، کارگردانی هنری، پست پروداکشن و حجم تصاویر، با یکی از چالش برانگیزترین رشته های عکاسی روبرو هستیم.

صبر، سازماندهی، مدیریت زمان بی عیب و نقص و چشم خوب برای خلاقیت های هنری. اینها برخی از مهارت هایی هستند که برای برتری در عکاسی محصول به آنها نیاز دارید.

بازارها و کاربردهای عکاسی محصول

عکاسی محصول امروز در یکی از بهترین لحظات خود است. شبکه های اجتماعی ثابت کرده اند که مکان بسیار خوبی برای کارآفرینان کوچکی هستند که به دنبال فروش محصولات خود به شیوه ای جذاب هستند.

مطالبی که به عنوان عکاس محصول تولید می کنید می تواند هم برای وب سایت های بزرگ و هم برای کمپین های آنلاین در شبکه های اجتماعی استفاده شود. بسیاری از اوقات کمپین های فروش آنلاین منحصراً برای این موارد طراحی شده است.

البته همه چیز آنلاین نیست، استفاده زیادی از عکاسی محصول در قالب آفلاین وجود دارد، مانند کاتالوگ های فروش، انتشارات در مجلات سبک زندگی و آگهی های تبلیغاتی برای برندها.

عکاسی محصول کاربرد گسترده ای در بازاریابی محصول دارد و استفاده از آن پلتفرم ها و حوزه های مختلف بازاریابی را پوشش می دهد. ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

اهداف اصلی عکاسی محصول
عکاسی محصول به عنوان بخشی از عکاسی تبلیغاتی، بازاریابی را به عنوان هدف اصلی خود دارد. ارتباط نزدیکی با استراتژی های بازاریابی دارد، بنابراین اثربخشی آن، علاوه بر کیفیت، از نظر فروش به دست آمده نیز سنجیده می شود.

به عنوان اولین هدف، عکس محصول باید علاقه را برانگیزد. عکاس باید به خاطر داشته باشد که در مورد جذب خریدار آینده است.

بنابراین، تصویر باید اطلاعاتی در مورد شی به تصویر کشیده ارائه دهد: برای چه چیزی است، زمینه، کاربرد آن، آنچه که برجسته است...

علاوه بر این، شما باید با خریدار نزدیک شوید، حتی بدون شناخت دست اول از محصول. در این صورت ارائه خوب باعث می شود خریدار احساس کند که محصول را می شناسد، حتی اگر شخصاً آن را ندیده باشد.

در نهایت، شما باید خود را از رقبا متمایز کنید. برای انجام این کار، باید آنچه را که جسم عکاسی شده منحصر به فرد و جذاب می کند، در تصویر برجسته کنید.

عکاسی محصول بنر
تنظیمات اولیه برای عکاسی محصول
در عکاسی محصول مهم است که تجهیزاتی داشته باشید که به صورت RAW عکاسی می کنند، بنابراین می توانید عکس را به روشی غیر مخرب ویرایش کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که حجم زیادی از تصاویر را با استفاده از تنظیمات مشابه مدیریت کنید.

سعی کنید از لنزهایی بین 50 تا 200 میلی متر استفاده کنید. به این ترتیب از تغییر شکل های معمولی در لنز جلوگیری کرده و به عمق میدان خوبی دست خواهید یافت. اگر فضای بزرگی دارید، یک لنز تله فوتو به شما کمک می کند تا خود را دور از جسم قرار دهید، بنابراین از بازتاب های احتمالی جلوگیری می کنید.

سه پایه چیزی است که نمی توان آن را از دست داد. این به شما کمک می کند دوربین را برای عکس های واضح ثابت نگه دارید. علاوه بر این، نوردهی طولانی، استفاده از ماشه های راه دور و تغییر مکان محصول را با حفظ موقعیت دوربین امکان پذیر می کند.

در نهایت، مقدار مناسبی از پس زمینه های قابل تعویض و نور سه نقطه ای عکس های شما را به سطح حرفه ای می رساند.

و یک نکته اضافی، هرگز از تراز سفیدی در خودکار استفاده نکنید! برای یافتن تعادلی که برای شما مناسب تر است وقت بگذارید و از آنجا شروع به گرفتن عکس کنید.

ترکیب بندی در عکاسی محصول
عکاسی هنری
در عکاسی تبلیغاتی و بنابراین در عکاسی محصول، ما با تیم بازاریابی همکاری نزدیک داریم. بنابراین، شما دستورالعمل هایی در رابطه با نحوه ارائه محصول خواهید داشت.

اگر برای یک وب سایت فروش انبوه تصاویر می سازید، پس زمینه سفید و حتی نورپردازی احتمالا بهترین است. اما اگر برای یک کاتالوگ یا مجله مد عکاسی می کنید، می توانید در ترکیب بندی خلاقیت به خرج دهید.

جستجوی عناصر برجسته، بدون رقابت با محصول، می تواند کمک بزرگی در ایجاد تعادل در تصویر باشد. برای انجام این کار، ایجاد بافت، قرار دادن شی در یک زمینه یا ساخت یک بازی بصری می تواند به برجسته کردن محصول اصلی بر سایر عناصر کمک کند.

محصول و عکاسی با سرعت بالا
استفاده از v



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

وبلاگ تجارت الکترونیک

شرکت های بیشتری از بخش های مختلف صنعت به دنبال نوآوری در استراتژی های بازاریابی خود هستند. بسیاری از این شرکت ها شروع به استفاده از فناوری عکاسی 360 محصول برای بهبود تصویر خود به عنوان یک برند، افزایش فروش خود کرده اند و به ویژه: متمایز کردن خود از رقبا که از اهمیت بالایی برخوردار است: کلیدهای فروش آنلاین خود را متمایز می کنند. بقیه، در نوآوری زیبایی شناختی. عکاسی تبلیغاتی اصفهان

فهرست مقاله

عکاسی محصول 360 چیست؟
اطلاعات و اتصال
عملی بودن
اعتماد کنید
شما شک و تردید مشتریان خود را حفظ می کنید
ظرافت
بهترین محصولات برای استفاده از عکاسی محصول 360 کدامند؟
دستگاه های تلفن همراه
روش
غذا
هتل ها و گردشگری
برخی از سوالات متداول در مورد عکاسی محصول 360
آیا بر سرعت بارگذاری وب سایت من تأثیر می گذارد؟
چگونه می توانم عکس های 360 محصول بگیرم؟
آیا این سبک در هر نوع فروشگاه اینترنتی قابل اجرا است؟

 

عکاسی محصول 360 چیست؟
عکاسی محصول 360 چیست؟


فهرست پست

عکاسی محصول 360 چیست؟
مزایایی که عکاسی محصول 360 به شما ارائه می دهد
اطلاعات و اتصال
مزایایی که عکاسی محصول 360 به شما ارائه می دهد برای توییت کلیک کنید
عملی بودن
اعتماد کنید
شما شک و تردید مشتریان خود را حفظ می کنید ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان
ظرافت
بهترین محصولات برای استفاده از عکاسی محصول 360 کدامند؟
دستگاه های تلفن همراه
روش
غذا
هتل ها و گردشگری
برخی از سوالات متداول در مورد عکاسی محصول 360
آیا بر سرعت بارگذاری وب سایت من تأثیر می گذارد؟
چگونه می توانم عکس های 360 محصول بگیرم؟
آیا این سبک در هر نوع فروشگاه اینترنتی قابل اجرا است؟


عکاسی محصول 360 چیست؟

عکاسی محصول 360 به کاربر شما مواردی را که می‌خواهد از همه جهات ببیند نشان می‌دهد. آنها تصاویری هستند که از حدود 30 یا 36 عکس استودیویی حرفه ای تشکیل شده اند. برای رسیدن به این هدف، عکس هایی از محصول گرفته می شود در حالی که هر 10 درجه در محور خود می چرخد ​​تا 360 درجه کامل شود و نمای کلی محصول خاص را به شما ارائه دهد. سپس هر کدام از آنها در لایت روم و/یا فتوشاپ پردازش می‌شوند و به یکدیگر متصل می‌شوند تا جلوه‌ای یکنواخت در یک تصویر ایجاد کنند.

زمانی که کاربری به فروشگاه اینترنتی شما مراجعه می کند و به یکی از محصولات شما علاقه مند می شود، می تواند آن را به هر کجا که می خواهد بچرخاند و در نتیجه دید کامل و دقیقی از آن داشته باشد. عکاسی محصول 360 بسیار مفیدتر از یک زوم ساده بر روی تصویر است، زیرا علاوه بر ایجاد دید بهتری از محصول شما، ظرافت و کاربردی بودن را برای سایت شما به ارمغان می آورد.

مزایایی که عکاسی محصول 360 به شما ارائه می دهد


اطلاعات و اتصال

عکاسی 360 اطلاعات بصری بیشتری در مورد محصول ارائه می دهد، بسیار بیشتر از توضیحات متنی، زیرا به مشتری شما اجازه می دهد تا محصول را به گونه ای تجربه کند که گویی آن را در دست دارد، که امنیت مشتریان شما را هنگام خرید در وب سایت شما افزایش می دهد.

از طرفی ثابت شده است که زیبایی شناسی این نوع عکاسی به قدری برای چشم جذاب است که با توجه بصری کاربر یک کلیک خودکار ایجاد می کند و در نتیجه شانس قلاب شدن و خرید محصول شما را افزایش می دهد. انسان ها حیوانات بصری هستند: همه چیز ابتدا از طریق چشم وارد می شود.


مزایایی که عکاسی محصول 360 به شما ارائه می دهد. برای توییت کلیک کنید

عملی بودن

این به شما امکان می دهد یک سری "هات اسپات" یا نقاط داغ و قابل توجه اضافه کنید که چیزی بیش از یک چشمک به کاربر نیست. در این هات اسپات‌ها می‌توانید توضیحاتی در مورد ویژگی‌های محصولی که می‌خواهید برجسته کنید، اضافه کنید، علاوه بر اضافه کردن URL که مشتری را به گزینه‌های دیگر می‌برد: مانند دکمه خرید.

از طرف دیگر، اگر یک فروشگاه فیزیکی دارید و می‌خواهید آن را به دنیای مجازی ببرید، می‌توانید شکلی از ویترین مجازی ایجاد کنید که در آن مشتریان می‌توانند محصولات شما را ببینند و قدردانی کنند که گویی در فروشگاه شما هستند.

 

مشتریان می توانند محصولات شما را بشناسند و از آنها قدردانی کنند که گویی در فروشگاه شما هستند.
مشتریان می توانند محصولات شما را بشناسند و از آنها قدردانی کنند که گویی در فروشگاه شما هستند.


اعتماد کنید

عکاسی 360 به eCommece شما ظاهری حرفه ای می بخشد و در عین حال برندسازی شرکت شما را بهبود می بخشد، زیرا اعتماد مشتریان شما را به کسب و کار و فروشگاه آنلاین شما بهبود می بخشد. اگر اطمینان افزایش یابد، امکان خرید بسیار بیشتر می شود.

علاوه بر این، نشان داده شده است که نرخ بازده را کاهش می دهد زیرا مشتریان تصویر اولیه کامل تر و دقیق تری دریافت می کنند. این سبک از عکاسی در فروشگاه‌های آنلاینی که از آن‌ها استفاده می‌کنند، سطح بالاتری از تبدیل ایجاد کرده است.

شما شک و تردید مشتریان خود را حفظ می کنید
یک عکس تعاملی 360 ارزیابی های قابل اعتماد تری را تضمین می کند و بلافاصله بسیاری از تردیدهایی را که مشتری شما ممکن است داشته باشد از بین می برد، مانند "داخل چیست؟" "از کنار به نظر می رسد؟" "در زیر چیست؟" "از پشت به چه شکلی است؟" در میان دیگران.

این ویژگی بسیار مفید است



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دامیان داتون
18 آگوست 2017
مصرف کنندگان بیش از اشکال سنتی تعامل تقاضا دارند. آنها اکنون انتظارات بسیار بالاتری دارند و انتظار دارند که برندها آنها را سرگرم و سرگرم کنند. اینجاست که یک کمپین تیزر وارد می شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

کمپین تیزر چیست؟


کمپین تیزر یک تکنیک بازاریابی است که در آن اغلب تبلیغات رمزآلود منتشر می شود، معمولا با هدف ایجاد سر و صدا در مورد یک محصول، خدمات، یا کمپین بزرگتر. کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند در صورت انجام صحیح، تعامل اجتماعی، فتنه و هیجان ایجاد کنند. پلتفرم‌های پرطرفدار برای کمپین‌های تیزر می‌تواند شامل چاپ، به شکل بیلبورد یا پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی (عکس یا ویدیو) باشد.

کمپین‌های تیزر انتظار ایجاد می‌کنند و با افشای کافی برای جذب مخاطبان، از کنجکاوی انسانی استفاده می‌کنند، اما بدون افشای اطلاعات بیش از حد در مورد کمپین یا پروژه گسترده‌تر. کمپین‌های تیزر روشی عالی برای ارتقای مشخصات یک شرکت به موقع برای راه‌اندازی گسترده‌تر کمپین است.

نکاتی برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق
هنگام راه‌اندازی یک محصول – و هدف حداکثر تأثیرگذاری – یک کمپین تبلیغاتی که به عنوان کمپین پیش از راه‌اندازی نیز شناخته می‌شود، می‌تواند یک راه بسیار مؤثر برای ایجاد کنجکاوی و سروصدا در اطراف محصول شما قبل از رونمایی بزرگ باشد.

1. کمی رمز و راز ایجاد کنید


مردم دوست دارند آگاه باشند و عاشق حل معما هستند. بنابراین، در کمپین تبلیغاتی خود، می‌خواهید از آن برای جذب افراد در راه‌اندازی خود استفاده کنید. آنها را کنجکاو کنید، آنها را به این باور برسانید که حل این معما ارزشمند خواهد بود و آنها را وادار خواهید کرد که برای اطلاعات بیشتر به شما مراجعه کنند. عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

تیزر معرفی محصول – از استاد تعلیق – دن براون یاد بگیرید

در ماه‌های منتهی به معرفی جدیدترین رمان دن براون، Origin، BeeLiked مجموعه‌ای از کمپین‌های تبلیغاتی را برای طرفدارانش ایجاد کرد تا کم کم درباره رمان پرفروش آینده‌اش بیاموزند. این کار با یک مسابقه طراحی ساده برای طراحی جلد ویژه نسخه محدود برای Origin آغاز شد. شش فینالیست انتخاب شدند و از طرفداران دعوت شد تا به مورد علاقه خود رای دهند. کسانی که رای دادند با یک غافلگیری پاداش دریافت کردند - یک ویدیوی شخصی برای امضای کتاب که در آن دن به طور جادویی از هر فرد با نام در خانه خود استقبال می کند و نام آنها را در کتاب می نویسد. هر یک از طرفداران ویدیوی امضای کتاب خود را دریافت کرد که در کمتر از شش ثانیه تولید شد. ویدیوی زیر را بررسی کنید.

اگر علاقه مند به ایجاد کمپین های راه اندازی محصول ویدیویی شخصی هستید، در اینجا در BeeLiked با ما تماس بگیرید. ما فناوری ویدیوی شخصی‌سازی شده را در پلتفرم BeeLiked ایجاد کرده‌ایم - از آنچه می‌توانیم ایجاد کنیم شگفت‌زده خواهید شد.

2. خیلی زود فاش نکنید

هنگامی که کنجکاوی آنها را برانگیختید، شروع به افشای اطلاعات بیشتری کنید تا مخاطبان خود را علاقه مند نگه دارید. تعلیق ایجاد کنید، شاید یک سرنخ را در یک زمان منتشر کنید یا شاید از مخاطبان خود بخواهید حدس بزنند محصول چه چیزی می تواند باشد. مخاطبان خود را با اطلاعات تغذیه قطره ای درگیر نگه دارید که به آنها امکان می دهد حدس بزنند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. سعی کنید غیرقابل پیش بینی باشید... اگر چیزی وجود دارد که مردم به اندازه یک رمز و راز دوست دارند، تعجب آور است!

به عنوان مثال... ویرجین یک کمپین شکار رفتگر برای تبلیغ برنامه وفاداری خود، ویرجین رد، تولید کرد.


«V marks the spot» بیش از یک میلیون سکه به اشکال مختلف فیزیکی و دیجیتالی داشت که هر کدام چهره ریچارد برانسون را نشان می‌داد که در مکان‌های مختلف در سراسر بریتانیا و در وب‌سایت‌ها پنهان شده بود. هر سکه دارای کدی بود که می‌توانست آن را به برنامه ویرجین رد اضافه کند، که به نوبه خود به جوایز و پیشنهادات منجر می‌شد، جایزه اصلی با رفتن به جزیره نکر (جزیره خصوصی برانسون در جزایر ویرجین بریتانیا) برای شکار گنج واقعی.

قبل از پرتاب، برانسون در آوریل با سرنخ هایی مخاطب را با ویدئویی از یافتن گنج مدفون کنجکاو کرد. این ویدئو قرار بود به نظر برسد که در فضای مجازی به بیرون درز کرده است و این موضوع بر فتنه ها افزوده است.


و در ژوئن …

@richardbranson چه چیزی را در جزیره Necker دفن می کند؟ همه چیز تا چند روز دیگر فاش خواهد شد! #VMarksTheSpot pic.twitter.com/OQlGCOznYO — قرمز ویرجین (@VirginRed) 25 ژوئن 2016

3. ارزشش را داشته باشید!
زمان کلیدی است - کمپین تبلیغاتی نوعی از تجارت نمایشی است. شما باید بتوانید قضاوت کنید که مخاطب شما چه زمانی آماده است.

Talenti Gelato از کمپین BeeLiked's Product Reveal برای معرفی چهار طعم جدید استفاده کرد. هر ورود به کمپین کمی بیشتر از تصویر را نشان می داد و هر شرکت کننده با ورود به قرعه کشی و یک کد کوپن تخفیف 1 دلاری پاداش دریافت می کرد.


ناشران مک میلان از همان کمپین افشای محصول BeeLiked استفاده کردند تا رمان جدید نورا رابرت با نام «خون و استخوان» را برای لشکر هوادارانش فاش کنند. هر طرفدار برای برنده شدن یک نسخه رایگان اولیه از رمان وارد یک قرعه کشی شد. آنها همچنین تشویق شدند تا کمپین را به اشتراک بگذارند تا جلد کتاب زودتر آشکار شود.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری


تعمیر و نگهداری از یک پلت فرم / وب سایت؟ چرا مهم است؟
نگهداری از یک پلت فرم/وب سایت برای هر نوع کسب و کاری، صرف نظر از اندازه یا زمینه فعالیت آن، مهم است. بیایید درک کنیم که چرا این سرویس بسیار مهم است. طراحی سایت در اصفهان

اول از همه، باید بدانید که دید آنلاین شرکت شما بر اساس وب سایت ساخته شده است. مردم از پلتفرم/وب سایت شما بازدید می کنند تا از کسب و کار شما مطلع شوند، اطلاعات تماس شما را دریافت کنند و محصولات/خدمات شما را خریداری کنند. اگر وب سایت شما به درستی کار نمی کند یا قدیمی است، ممکن است فرصت های بزرگی مانند مشتریان جدید و فروش را از دست بدهید.

تعمیر و نگهداری پلتفرم/وب سایت دقیقاً چیست؟

تعمیر و نگهداری پلتفرم/وب سایت عبارت است از بررسی مداوم وب سایت شما برای شناسایی خطاها و همچنین به روز نگه داشتن آن. برای سالم نگه داشتن وب سایت خود، تشویق رشد مداوم ترافیک و بهبود سئو و خدمات گوگل، باید این کار را به طور منظم انجام دهید.

مزایای طرح نگهداری وب سایت چیست؟

امنیت
امنیت وب سایت بسیار مهم است. شاید قبلاً این را شنیده باشید، اما دلیل آن را کاملاً متوجه نشده اید. خوب، شما باید بدانید که مهم نیست که چه نوع وب سایتی دارید، هکرها در سراسر جهان از هر آسیب پذیری کوچکی در صورت عدم نگهداری منظم وب سایت استفاده می کنند. اکثر صاحبان مشاغل معتقدند که از زمان راه اندازی وب سایت دارای سیستم امنیتی بسیار توسعه یافته ای هستند و دیگر نیازی به تعمیر و نگهداری برای وب سایت ندارند. چیزی که آنها نمی دانند این است که حوزه فناوری اطلاعات به طور مداوم در حال پیشرفت است و همین طور نبوغ هکرها. برای جلوگیری از هرگونه نقض اطلاعات، باید یک قدم جلوتر از آنها باشید و برای این کار، به تیمی از متخصصان نیاز دارید که از سایت شما در برابر حملات سایبری امروز محافظت کنند، نه حملات دیروز. آژانس تبلیغاتی

2. افزایش ترافیک و قرار گرفتن سایت در نتایج برتر موتورهای جستجو (SEO)

هدف اصلی یک کسب و کار، صرف نظر از ویژگی های آن، داشتن مشتریان یا عموم مردم است. برای جذب ترافیک به وب سایت خود، باید آن را به طور مرتب به روز کنید. گوگل سایت هایی را که مرتبط ترین و به روزترین اطلاعات را دارند در بالای صفحه نتایج موتور جستجو رتبه بندی می کند. آیا می‌دانستید که اگر سایت شما اخیراً به‌اندازه کافی به‌روزرسانی نشده باشد و اگر مشکوک باشد که به بدافزار آلوده شده است، حتی می‌تواند ایندکس کامل را از فهرست خارج کند؟ برای کسب رتبه موفقیت آمیز در نتایج جستجو، ضروری است که وب سایت خود را به طور منظم با مطالب، اخبار، کلمات کلیدی و مقالات فعلی به روز نگه دارید. نگهداری منظم وب سایت برای استراتژی سئوی شما بسیار ارزشمند است.

3. حفظ پلتفرم/وب سایت برای جذب و تعامل مشتری مهم است

حوزه فناوری اطلاعات در حال توسعه مداوم است. وب سایتی که با روندهای جدید همگام نیست، به مرور زمان خطر نمایش درستی ندارد. این می تواند بر تجربه بازدیدکننده/مشتری تأثیر منفی بگذارد. اگر نتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند، اطلاعات فعلی و محتوای مرتبط را بیابند، این احتمال وجود دارد که به سرعت علاقه خود را از دست دهند. وب سایت باید همراه با روندهای جدید جذاب باشد تا تجربه ای خوشایند را به کاربران خود ارائه دهد. نگهداری از پلتفرم/وب‌سایت نیز طراحی دلپذیری است که بازدیدکنندگان آن را آسان می‌خوانند.

4. امنیت داده ها / پشتیبان گیری

فقط تصور اینکه ممکن است داده های مهم وب سایت را از دست بدهید می تواند باعث ایجاد گزگز در ستون فقرات شما شود. تصور کنید یک بخش وبلاگ با صدها پست یا یک پایگاه داده مشتری دارید که سال ها قدمت دارد و یکی از اعضای تیم شما به طور تصادفی این اطلاعات را حذف می کند. این صدا چگونه است؟ وحشتناک نیست؟ خوب، یکی از وظایف اصلی نگهداری وب سایت، تهیه نسخه پشتیبان از تمام فایل های وب سایت شما است. این کار را می توان به صورت دستی یا از طریق سرویس های خودکار انجام داد. به این ترتیب، مطمئن می شوید که تمام داده های وب سایت ایمن هستند و با یک کلیک ساده از بین نخواهند رفت.

light-adv.com



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

این ایده که یک تصویر 1000 کلمه ارزش دارد به ویژه از نظر تبلیغات صادق است. به جای گفتن حقایق خاص به مردم یا استفاده از کلمات برای انتقال یک سخنرانی، می توان از عکس ها برای انتشار پیام قدرتمندی استفاده کرد که در یک نگاه منتقل می شود. عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

ذهن ما به گونه‌ای طراحی شده است که نشانه‌های غیرکلامی را دریافت کند و عکس‌ها با بخش‌هایی از مغز که دسترسی به آنها از طریق متن یا صدا دشوار یا غیرممکن است، ارتباط برقرار می‌کند. وقتی عکس‌ها با متن مناسب ترکیب شوند، شاید قوی‌ترین ابزاری باشند که هر کسی در اختیار دارد.

4. باعث علاقه عاطفی می شود
مردم به شدت به تصاویر دیگران واکنش نشان می دهند. در حالی که متن و صدا می‌توانند در به اشتراک گذاشتن مهم‌ترین نقاط فروش محصول مؤثر باشند، اما نمی‌توانند همان حس عاطفی را به عکس ارائه دهند.

هنگام تبلیغات، مهم است که به یاد داشته باشید که انسان ها موجوداتی کاملاً منطقی هستند: احساسات در فروش یک محصول مهم است و ترکیب عناصر احساسی مناسب با لحن قانع کننده می تواند منجر به کارایی تبلیغات بیشتر شود.

5. مشارکت بیشتر ایجاد می کند

شبکه های اجتماعی لپ تاپ تلفن همراه
بازاریابی زمینه ای است که به خوبی مطالعه شده است، و نتایج دهه ها تحقیق واضح است: عکس ها تعامل را تشویق می کنند و افراد را بیشتر تمایل به اقدام دارند. مهم نیست که یک ماده بازاریابی چقدر قدرتمند باشد، تنها زمانی می تواند موفق باشد که افراد را تشویق کند به یک تجارت نزدیک شوند یا اقدامات دیگری انجام دهند. طراحی ست اداری در اصفهان

6. یک تصویر حرفه ای ایجاد کنید


ایجاد تأثیر مثبت بر کسانی که تبلیغات شما را می بینند برای موفقیت بسیار مهم است. با گنجاندن عکس‌های باکیفیت در تبلیغات، می‌توان تصویری حرفه‌ای ایجاد کرد که باعث ایجاد اعتماد به نفس در افرادی که مطالب را می‌بینند، ایجاد می‌کند.

این یکی از دلایلی است که شرکت ها برای عکاسی حرفه ای پول سرمایه گذاری می کنند، حتی اگر دوربین ها کاملاً مقرون به صرفه باشند. تجربه افراد حرفه ای می تواند بین یک تصویر صرفا کاربردی و تصویری که پیامی قدرتمند را منتقل می کند تفاوت ایجاد کند.

تبلیغات دائماً در حال تغییر است، اما برخی از عناصر وجود دارند که ماندگار می شوند. هنگام توسعه یک کمپین تبلیغاتی جدید، باید در نظر داشته باشید که عکس‌ها چقدر می‌توانند در جلب توجه مردم و افزایش فروش نقش داشته باشند.

شاید برایتان جالب باشد: یک مدیر فیلمبرداری چه می کند؟
ملاحظات نهایی
سفر به دنیا و گرفتن عکس برای تبلیغات قطعاً یک شغل رویایی است و غیرممکن نیست. آیا دوست دارید عکسی بی نقص بگیرید و ساعت ها را صرف ویرایش کامل کنید؟ اگر گفتید بله، به این معنی است که پتانسیل و مهارت لازم برای یک عکاس حرفه ای را دارید!

اگر تصمیم به گذراندن دوره های مرتبط با این عمل مانند عکاسی جامع توسط تولوز لوترک دارید، می توانید دانش خود را گسترش دهید و مهارت های خود را کامل کنید. دوبار فکر نکنید و جرات سوء استفاده از استعداد خود را داشته باشید!

تا اینجا اهمیت عکاسی در بازاریابی را به شما نشان دادیم. تصاویر باکیفیت پتانسیل بالایی برای طنین انداز عمیق با مشتریان بالقوه و همچنین نشان دادن یک برند به بهترین شکل ممکن دارند. امیدواریم این اطلاعات برای شما جالب و مفید بوده باشد!

اگر علاقه مند به مطالعه دوره جامع عکاسی هستید، ادامه دهید و آن را در تولوز لوترک انجام دهید. ما اولین مدرسه آموزش عالی هستیم که مجوز MINEDU را دریافت کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ویدیوهای تیزر که اغلب نادیده گرفته می شوند و دست کم گرفته می شوند، در واقع افزودنی عالی برای رویدادهای مجازی آینده شما هستند. این امر به ویژه در زمانی که صنعت رویدادهای تخمینی 800 میلیارد دلاری در حال مجازی شدن است و به دلیل همه‌گیری سرعت گرفته است بسیار مهم است. نمونه هایی از چنین رویدادهای مجازی، وبینارها و پخش زنده هستند. تیزر تبلیغاتی در اصفهان

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تطبیق استراتژی محتوای خود در زمان های چالش برانگیز امروز، وبلاگ ما را در اینجا بررسی کنید.

علاوه بر این، ویدئوها 1200 درصد بیشتر از ترکیب متن و تصاویر در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند. در این صورت، تبلیغ رویداد مجازی خود از طریق تیزر مطمئنا به افزایش حضور کمک می کند. علاوه بر این، می توانید از تصاویر گذشته برای برجسته کردن موفقیت رویدادهای قبلی خود و افزایش نرخ ثبت نام فعلی استفاده کنید.

Roche-APAC
Roche برای وبینار آینده خود یک تیزر انیمیشنی تبلیغاتی منتشر کرد که موضوع بحث را معرفی می کرد. با برجسته کردن نقاط درد شناخته شده با استفاده از پرسونای متحرک مرتبط، تیزر به طور موثری بر هدف آموزشی وبینار تأکید کرد. این تیزر همچنین به افزایش ثبت نام با تماس مستقیم خود کمک کرد زیرا بینندگان را به صفحه وبینار پیوند می داد. خدمات طراحی گرافیک

کری-اپک
در اینجا ما یک سری تیزر ویدیویی متحرک برای کری و وبینارهای آینده آنها تولید کردیم. این کلیپ‌های کوتاه استفاده از فیلم‌های ویدیویی واقعی و متن متحرک را ترکیب کردند که به جلب توجه بینندگان بالقوه کمک کرد. به این ترتیب کری موفق شد قبل از برگزاری رویداد مجازی، مخاطبان خود را با موضوع وبینار درگیر کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چه نوع ویدیویی در حال حاضر در حالت عادی همه گیر جدید ما کار می کند، این وبلاگ را در اینجا بررسی کنید.

ویدئوهای تیزر را تماشا کنید

 

4. تبلیغات
اثربخشی ویدیوها به عنوان یک ابزار بازاریابی یکی از مواردی است که به طور فزاینده ای در مورد آن صحبت می شود. به هر حال، 72 درصد از مشتریان ترجیح می دهند از طریق ویدئو در مورد یک محصول یا خدمات بیاموزند. این نشان دهنده قدرتی است که ویدیوها در استراتژی بازاریابی شما هنگام معرفی محصول خود به مشتریان بالقوه دارند.

تبلیغات به طور گسترده ای برای ترغیب مشتریان به خرید یک محصول استفاده می شود و یکی از رایج ترین ویژگی های بازاریابی است. در دنیای دیجیتال امروزی، مهم‌تر است که تبلیغات شما برای اطمینان از تعامل با نام تجاری و پیام، برجسته تر باشد.

استاندارد چارتر - سنگاپور
در اینجا ما یک تبلیغ متحرک برای Standard Chartered ایجاد کردیم که ابزار بانکداری آنلاین بانک را تبلیغ می کند. این ویدیوی جدید با الهام از یک ویدیوی قبلی 90 ثانیه ای که با Standard Chartered ساخته شده بود، بر اساس همان شخصیت مشتری ساخته شده است که قبلاً استفاده می شد. تصاویر و گرافیک در هر دو ویدیو نیز از همان عناصر بود.

این منجر به یک سری تبلیغات یکپارچه با لحن و پیام مشابه برای خدمات محلی مختلف شد. استاندارد چارترد با به تصویر کشیدن مخاطبان هدف شرکت در یک شخصیت خریدار مرتبط و پیشرو برای مخاطبان محلی، توانست با موفقیت مزایای استفاده از خدمات خود را در مراحل مختلف زندگی به تصویر بکشد.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

اتوماسیون خانگی مزایای زیادی را ارائه می دهد که راحتی، کارایی و امنیت را مستقیماً به درب شما می آورد: خانه هوشمند

راحتی:
خانه خود را با دستورات صوتی یا برنامه های گوشی هوشمند کنترل کنید.
کارهای روتین را به صورت خودکار برای تجربه زندگی بدون دردسر انجام دهید.
دسترسی و مدیریت دستگاه ها از راه دور، حتی زمانی که دور هستید.
بهره وری انرژی:روشنایی و ترموستات را برای بهینه سازی مصرف انرژی تنظیم کنید.برای صرفه جویی در مصرف انرژی، برنامه ها و قوانین اتوماسیون ایجاد کنید.
برای بینش بهتر، داده های مصرف انرژی را در زمان واقعی دریافت کنید.
حفاظت و امنیت:
خانه خود را با دوربین های امنیتی و سنسورهای هوشمند نظارت کنید.
هشدارهای فوری در مورد تهدیدات احتمالی یا شرایط اضطراری دریافت کنید.
سیستم های امنیتی را با سایر دستگاه های هوشمند برای محافظت بیشتر یکپارچه کنید.


آینده خانه های هوشمند
سفر اتوماسیون خانگی به تازگی آغاز شده است و آینده پر از امکانات هیجان انگیز است. طبق گزارش گراند ویو ریسرچ، پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی خانه‌های هوشمند تا سال 202 به رقم خیره‌کننده 6259 میلیارد دلار برسد. با خانه های ما تعامل کنید

در سال های آینده می توان انتظار داشت:

ادغام بهبود یافته:

دستگاه‌های خانه هوشمند حتی یکپارچه‌تر ادغام می‌شوند و امکان کنترل و اتوماسیون بیشتر را فراهم می‌کنند. تصور کنید که دستگاه قهوه تان در حال دم کردن یک فنجان تازه به محض اینکه زنگ هشدار به صدا در می آید!

مدیریت انرژی:

سیستم‌های مدیریت انرژی هوشمندتر می‌شوند و اطلاعات بلادرنگ را ارائه می‌کنند و به طور خودکار مصرف انرژی خانه شما را بر اساس عوامل خارجی مانند شرایط آب و هوایی تنظیم می‌کنند.

افزایش امنیت:

با پیشرفت در الگوریتم‌های تشخیص چهره و هوش مصنوعی، سیستم‌های امنیتی دقیق‌تر و قوی‌تر می‌شوند و محافظت جامعی برای خانه و عزیزان شما فراهم می‌کنند.

سلامت و تندرستی:
خانه‌های هوشمند با ویژگی‌هایی مانند نورپردازی شخصی و نظارت بر کیفیت هوا برای رفاه مطلوب، نقش بزرگ‌تری در ردیابی و بهبود سلامت ما خواهند داشت.

آینده خانه های هوشمند مطمئناً هیجان انگیز است و زمان زیادی است که این ویژگی های نوآورانه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شوند.

بنابراین، آیا برای لذت بردن از راحتی و آسایش یک خانه هوشمند آماده هستید؟ گامی به سوی اتوماسیون خانگی بردارید و دوران جدیدی از زندگی را باز کنید.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

بهینه سازی سایت شما به طور کلی شامل سه حوزه تمرکز اصلی است: سئو داخلی، خارج از صفحه و سئوی فنی. مشاوره سئو سایت در اصفهان

سئوی درون صفحه عمل بهینه سازی محتوای وب سایت شما است تا موتورهای جستجو و انسان ها بتوانند به راحتی آن را هضم کنند. سئوی فنی هر اقدام فنی کافی است که با هدف بهبود نتایج جستجو انجام می شود، معمولاً از طریق کارآمد کردن سایت شما. سئوی خارج از صفحه شامل اقداماتی است که خارج از وب سایت شما انجام می شود تا بر رتبه شما تأثیر بگذارد.

آنها با هم ترکیب می شوند تا یک پایه محکم ایجاد کنند تا شما را قادر به دستیابی به مخاطبان هدف خود کنید.

گرافیکی که سه حوزه سئو، صفحه خارج از صفحه و فنی را نشان می دهد

سئو روی صفحه

سرمایه گذاری در سئو شامل شرکت در تحقیقات مشتری، تحقیقات بازار و تحقیقات کلمات کلیدی است به طوری که محتوای شما منعکس کننده زبانی باشد که افراد واقعی برای جستجوی هر آنچه وب سایت شما ارائه می دهد استفاده می کنند. سپس یافته‌های تحقیق شما می‌تواند در بهینه‌سازی عناصر متعدد وب‌سایت و صفحات آن، از جمله، اما نه محدود به موارد زیر، گنجانده شود:

نام های دامنه

آدرس های صفحه

عنوان صفحات

سرصفحه ها

متن جایگزین

تصاویر

فیلم های

ناوبری

تگ های توضیحات متا

لینک های داخلی

نقشه های سایت

متن اصلی هر صفحه



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ایجاد یک وب سایت دارای چندین مزیت است. در نتیجه، اغلب تصور می شود که داشتن یک وب سایت غیرقابل هزینه است. هیچ چیز نمی تواند دور از حقیقت باشد. اگرچه ایجاد یک وب سایت معمولاً هزینه بیشتری نسبت به خودتان دارد، اما مطمئناً ایجاد یک وب سایت ارزان امکان پذیر است. آیا این به نظر شما چیزی است؟ به دنبال این نباشید – کارشناسان آژانس طراحی وب سایت Intelligent Online خوشحال هستند که یک وب سایت مقرون به صرفه برای شما طراحی کنند. چرا باید ما را انتخاب کنید؟ قیمت طراحی سایت در اصفهان

هوشمند آنلاین

یک وب سایت سفارشی

 


یک شرکت با دیگری یکی نیست. در حالی که یک شرکت عمدتاً می‌خواهد نشاط و خلاقیت ایجاد کند، شرکت دیگر سعی می‌کند گروه هدف خود را با یک سبک تجاری قابل اعتماد جذب کند. به نظر ما، یک وب سایت باید آن را منعکس کند. پس از همه، شما می خواهید مشتریان بالقوه شما از طریق وب سایت شما ایده خوبی از کیفیت شرکت شما داشته باشند. به همین دلیل است که ما با قالب های استاندارد کار نمی کنیم، بلکه یک طرح معتبر برای هر یک از مشتریان خود ایجاد می کنیم. به هر حال، هیچ شرکتی یکسان نیست – پس چرا وب سایت ها باید یکسان باشند؟

سالها تجربه و دانش تخصصی
HTML، نقشه های سایت، CSS، PHP... کارشناسان ما همه چیز را در مورد آن می دانند. نه تنها متخصصان ما تخصص زیادی دارند، تیم ما نیز در طول سال ها تجربه زیادی به دست آورده است. این دانش و تجربه تنها محدود به ساخت وب نیست - ما همچنین خوشحالیم که در زمینه های بهینه سازی SEO، بازاریابی محتوا و بهینه سازی نرخ تبدیل به شما کمک کنیم، که در ادامه در مورد آنها بیشتر توضیح خواهیم داد. کارشناسان ما از دانش و تجربه خود با اشتیاق فراوان استفاده می کنند تا شرکت شما را به سطح بالاتری برسانند.

یک برچسب قیمت جذاب
همانطور که قبلا ذکر کردیم، به طور کلی ایجاد یک وب سایت گران تر از زمانی است که خودتان آن را انجام دهید. با این حال، ما فکر می کنیم مهم است که هر کارآفرین بتواند یک وب سایت حرفه ای بدون نیاز به حمله به حساب بانکی خود داشته باشد. برای در دسترس نگه داشتن وب سایت های حرفه ای برای همه، می توانید یک وب سایت ارزان طراحی شده با ما داشته باشید. آیا در مورد نرخ های ما کنجکاو هستید؟ متأسفانه، به عنوان یک آژانس طراحی وب، امکان استفاده از یک نرخ ثابت وجود ندارد. قیمت وب سایت ها بسیار متفاوت است. این به این دلیل است که قیمت یک وب سایت تا حد زیادی به عملکرد و اندازه آن وب سایت بستگی دارد: هر چه تعداد صفحات بیشتر و قابلیت های بیشتری داشته باشد، نرخ بالاتری دارد. با این حال، می‌توانیم تصور کنیم که دوست دارید از قبل بدانید کجا ایستاده‌اید. به همین دلیل ما می خواهیم یک پیشنهاد قیمت را به شما ارائه دهیم. بر اساس ورودی شما، ما یک نشانه قیمت را فرموله می کنیم - کاملا رایگان و بدون تعهد! آیا این به نظر شما چیزی است؟ لطفا تماس خود را از ما دریغ نکنید.

یک رابط کاربر پسند
ما معتقدیم مهم است که مشتریان ما بتوانند بلافاصله پس از تحویل وب‌سایت شروع به کار کنند و مجبور نباشند در جنگلی از عملکردهای پیچیده قدم بزنند. به همین دلیل است که ما از یک سیستم مدیریت محتوای کاربر پسند (CMS) استفاده می کنیم. CMS سیستمی است که برای مدیریت محتوای وب سایت شما استفاده می شود. برای اطمینان از اینکه می توانید بدون هیچ مشکلی شروع به کار کنید، ما از CMS محبوب وردپرس استفاده می کنیم. آیا هنوز پس از تحویل با وب سایت وردپرس خود با مشکل مواجه هستید؟ یا در مورد وب سایت وردپرسی خود سوالی دارید؟ مشکلی نیست - کارشناسان ما همیشه آماده کمک به شما هستند.

ما خوشحالیم که به شما در تولید محتوای ارزشمند کمک می کنیم
یک آژانس طراحی وب معمولاً فقط به خود وب سایت مربوط می شود و نه به محتوای آن وب سایت. این تا حدی منطقی است - به هر حال، یک آژانس طراحی وب اساساً هیچ تجربه و/یا متخصصی در زمینه بازاریابی محتوا ندارد. در اصل، زیرا البته استثناهایی وجود دارد - و Intelligent Online یکی از آنهاست. کارشناسان ما نه تنها یک وب سایت زیبا و کارآمد برای شما ایجاد می کنند، بلکه به شما در تولید محتوایی که در آن وب سایت ظاهر می شود کمک می کنند.

ایجاد یک وب سایت: چگونه کار می کند؟


اگر قبلاً وب‌سایتی ایجاد نکرده‌اید، تصور این موضوع ممکن است دشوار باشد. برای ارائه پیش نمایش به شما، فرآیند طراحی خود را در زیر شرح داده ایم.

تدوین استراتژی
اگر می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید، مهم است که به طراح وب با جزئیات بگویید که به دنبال چه چیزی هستید. به همین دلیل است که فرآیند طراحی خود را با یک جلسه مقدماتی آغاز می کنیم. با هم دور میز می نشینیم و بیشتر با هم آشنا می شویم. شرکت شما به چه معناست؟ چه چیزی را می خواهید با وب سایت خود منتقل کنید؟ چه قابلیت هایی در ذهن دارید؟ هدف اصلی شما چیست؟ در صورت امکان وب سایت فعلی شما را نیز بررسی خواهیم کرد. چه چیزی در حال حاضر خوب پیش می رود و هنوز کجا برای پیشرفت وجود دارد؟ بر اساس شما



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

در آژانس های دیجیتال مارکتینگ می توانیم موارد زیر را پیدا کنیم: آژانس تبلیغاتی در اصفهان

آژانس های رسانه های اجتماعی: آژانس رسانه های اجتماعی یک آژانس تخصصی در رسانه های اجتماعی (Social Media) است که کانال های مختلفی در دنیای دیجیتال هستند. این نوع آژانس ها از ایجاد استراتژی، ایجاد برنامه (که می تواند از طریق کانال های مختلف باشد) کار می کنند و حتی آن برنامه و استراتژی را با شکوه تمام اجرا می کنند. علاوه بر این، این نوع آژانس‌ها تنها به مدیریت یک شبکه اجتماعی محدود نمی‌شوند، بلکه به بخش استراتژیک نیز فراتر می‌روند.
آژانس بازاریابی ورودی: کار آن از ایجاد سفر خریدار و شخصیت خریدار تا حتی ایجاد و پیاده سازی (Onboarding) کل فرآیند متدولوژی Inbound را شامل می شود.
آژانس مدیریت رسانه های اجتماعی: آژانس هایی هستند که کانال های مختلفی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین و بسیاری دیگر را کار و مدیریت می کنند. نقش آنها عمدتاً رسیدگی به بخش تاکتیکی تر از طریق مدیریت و مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی است. یکی از مزایای این نوع آژانس ها این است که بر روی یک کانال تمرکز نمی کنند، بلکه در چندین کانال متخصص هستند که به شما امکان می دهد برای اجرای بهتر استراتژی آنلاین خود کانال های فعال مختلفی داشته باشید.
آژانس مدیریت فیس بوک: آنها معمولاً یک صفحه فن در فیس بوک را مدیریت می کنند، هر روز پست ایجاد می کنند، برخی خدمات ارائه خدمات به مشتریان و در برخی موارد آمار و درج تبلیغات را ارائه می دهند.
SEO و/یا آژانس SEM: آنها در موقعیت یابی آنلاین، از طریق SEO (و انواع آن) و همچنین SEM، که موقعیت یابی پولی در موتورهای جستجو است، تخصص دارند. معمولا این نوع آژانس ها از خود وب سایت (سئو در سایت)، از طریق ایجاد لینک و سایر اقدامات (سئو خارج از صفحه)، تا قرار دادن تبلیغات تبلیغاتی با استفاده از کلمات کلیدی در موتورهای جستجو کار می کنند. علاوه بر این، مواردی وجود دارند که برای بخش تبلیغات، هم تبلیغات جستجو (وقتی افراد برای مثال در گوگل جستجو می کنند) و هم تبلیغات نمایشی (تبلیغات بصری که در رسانه های مختلف ظاهر می شوند) را شامل می شود.


آژانس تخصصی تبلیغات:

کار آن بر طراحی، ایجاد و کنترل تبلیغاتی است که به دنبال بهترین عملکرد ممکن، با کمترین سرمایه گذاری و بهینه سازی خوب است. کارکردهای آن شامل تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری در تبلیغات، CTR تبلیغات، خلاقیت ها، نرخ تبدیل، انجام تست های A/B بر روی تبلیغات و یافتن چگونگی کاهش سرمایه گذاری در آنها تا حد ممکن است.
آژانس بازاریابی محتوا: در بازاریابی محتوا تخصص دارد و وظیفه آن تولید محتوای با کیفیت متفاوت برای کانال های مختلف است. آنها می توانند اینفوگرافیک ها، ویدیوها، انیمیشن ها، قالب ها، منابع، کتاب های الکترونیکی و بسیاری از مطالب دیگر باشند که می توانند کلید جذب مشتریان و فعال نگه داشتن آنها در یک کانال خاص باشند.
برقراری ارتباط
در Comunicare، ما یک آژانس مستقر در مادرید هستیم که خدمات آژانس تبلیغاتی و بازاریابی را ارائه می دهیم. ما استراتژی‌های بازاریابی را ایجاد می‌کنیم که از طریق نوآوری در بازاریابی آنلاین و از طریق یک تیم شفاف و درگیر پیشرفت می‌کنند، جایی که اهداف شما مأموریت ما هستند.

برای انجام این کار، از یک طرف، ما ترافیک وب سایت شما را از طریق موقعیت یابی وب، کمپین های پرداخت به ازای کلیک در موتورهای جستجو مانند Adwors و Shopping، نمایش رسانه ای، تبلیغات اجتماعی، بازاریابی مجدد، تبلیغات ویدیویی و بازاریابی تأثیرگذار جذب می کنیم. از سوی دیگر، ما با گرفتن سرنخ ها، بهینه سازی نسبت تبدیل، با کمپین های بازاریابی مجدد، بازاریابی ایمیلی و اتوماسیون در شبکه های اجتماعی، ترافیک را به فروش تبدیل می کنیم. و در نهایت، ما تمام استراتژی ها را با پنل هایی در استودیوی داده گوگل، گوگل آنالیتیکس، سمراش، کیس متریک، هاب اسپات، آهرف، بافر و بسیاری دیگر از ابزارهای تحلیل و مدیریت قدرتمند تحلیل و بهینه سازی می کنیم.

هر زمان که خواستید به دفتر مرکزی ما در Paseo de la Castellana 163، در کنار مترو کوزکو (خط 10) از ما دیدن کنید یا از طریق راه های زیر با ما تماس بگیرید:

 



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

پاسخ کوتاه: بله!

در دهه گذشته، رشد گسترده پلتفرم‌های دیجیتال و استراتژی‌های بازاریابی محتوا، طراحی گرافیک را به یکی از مؤثرترین ابزارهای انتقال ایده تبدیل کرده است. تفاسیر بصری بیشتر از سایر انواع محتوا توجه بینندگان را به خود جلب می کند و باعث می شود طراحان گرافیک در هر نوع حرفه بازاریابی یا تبلیغاتی به شدت مورد توجه قرار گیرند. خدمات طراحی گرافیک

در ایالات متحده، صنعت طراحی گرافیک در حال حاضر دارای حجم بازار 12 میلیارد دلاری است. بر اساس گزارش اداره آمار کار ایالات متحده، در حال حاضر 281500 طراح گرافیک تنها در ایالات متحده مشغول به کار هستند که بسیاری از آنها در زمینه تبلیغات، خدمات طراحی تخصصی، انتشارات و روابط عمومی هستند. طراحان گرافیکی که مشاغل در زمینه های دیجیتال (مانند طراحی سیستم های کامپیوتری و رسانه های دیجیتال) را انتخاب می کنند نیز احتمالاً شاهد رشد 20 درصدی در این زمینه های تخصصی خواهند بود.

وقتی صحبت از بازاریابی محصولات می شود، طراحان گرافیک در موفقیت کمپین های برند شرکت ها نقش اساسی دارند. این بدان معنی است که آنها همیشه یک سرمایه گذاری مهم برای شرکت ها و همچنین یک عنصر ضروری برای تقویت اقتصاد خواهند بود. به جای استفاده از برنامه های طراحی DIY یا ابزارهای آنلاین رایگان، برندهای معتبر تقریباً همیشه ترجیح می دهند طراحان گرافیک واقعی را استخدام کنند تا در کمپین های برند خود به آنها کمک کنند. کار با یک طراح گرافیک راه بسیار بهتری برای کسب و کارها برای تولید آثار طراحی اصلی، دستیابی به چشم انداز واقعی برند خود و ایجاد هویت منسجم برند است. طراحان گرافیک باتجربه همچنین می توانند اطمینان حاصل کنند که همه مواد تعاملی و قابل مشاهده در همه دستگاه ها و پلتفرم ها هستند.

البته، از آنجایی که طراحی گرافیک یک انتخاب شغلی محبوب است، طراحان گرافیک مشتاق با رقابت سختی روبرو هستند. بنابراین، کسانی که از آخرین گرایش‌ها، فناوری‌ها و تکنیک‌های تخصصی به‌روز می‌مانند و مایلند دانش خود را به روز کنند، بیشتر در این زمینه موفق خواهند بود.

گربه دیجیتال


طراحان گرافیک معمولا چند ساعت کار می کنند؟


با توجه به ماهیت خلاقانه طراحی گرافیک، برنامه روزانه طراح و تعداد ساعات کار ممکن است متفاوت باشد.

برای اینکه یک ایده بهتر از چند ساعت کار یک طراح گرافیک به شما ارائه دهیم، بیایید نگاهی به سه محیط مختلف بیندازیم که به احتمال زیاد آنها را در آنها پیدا خواهید کرد:

1. محیط داخلی
طراحان گرافیکی که در یک شرکت کار می کنند، کارمندان یک سازمان مستقر هستند. این نوع نقش ها ممکن است شامل کار بر روی ابتکارات بازاریابی داخلی شرکت، تولید کار برای مشتریان یا هر دو باشد.

نقش های داخلی معمولاً از یک برنامه سنتی 9 تا 5 پیروی می کنند، به این معنی که طراحان گرافیک احتمالاً حداقل 40 ساعت در هفته کار می کنند. موقعیت های داخلی ممکن است بسته به نیاز شرکت، طراحان را ملزم به اضافه کاری کنند. برنامه کاری شما در یک برند معتبر نیز به احتمال زیاد شامل جلسات، رویدادهای شرکت و کارهای اضافی است که ممکن است خارج از مشارکت های خلاقانه شما باشد.

2. محیط زیست آژانس
مانند طراحان گرافیک داخلی، کسانی که در آژانس کار می کنند به احتمال زیاد یک برنامه مشابه 9 تا 5 و 40 ساعته در هفته را دنبال می کنند. با این حال، این احتمال وجود دارد که گردش کار در یک آژانس به طور متفاوتی تقسیم شود. پروژه های آژانس شامل کار با مشتریان خارجی برای تولید کار خلاقانه است، به این معنی که معمولا کوتاه مدت هستند.

نقش های آژانس اغلب بسیار سریع است و پروژه ها اغلب به ساعات طولانی و ضرب الاجل های فشرده نیاز دارند. بنابراین، به احتمال بسیار زیاد برای به پایان رساندن یک پروژه مجبور به اضافه کاری یا دیر کار شوید.

از سوی دیگر، کار در یک آژانس همچنین به معنای صرف زمان بیشتر برای کار با طراحان و مدیران خلاق دیگر است، بنابراین تقریباً تضمین شده است که بیشتر ساعات خود را به جای کارهای دیگر صرف کارهای طراحی کنید.

3. محیط خودمختار
ارقام اداره آمار کار ایالات متحده نشان می دهد که 21 درصد از طراحان گرافیک ایالات متحده خوداشتغال (یا خوداشتغال) هستند. طراحان آزاد به جای کار کردن تحت هدایت یک شرکت دیگر، خدمات خود را با مشتریان قرارداد می بندند و مسئولیت مدیریت تمام جنبه های عملیات خود را بر عهده دارند، از جمله اینکه با چه افرادی کار می کنند و تعداد کل ساعات کاری که در هفته کار می کنند.

اگرچه مدیریت برنامه خود می تواند آزادی خلاقانه تری به شما ارائه دهد، اما اکثر طراحان آزاد آرزوی کار کردن را دارند



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری


انتخاب آژانس بازاریابی و تبلیغات یکی از لحظاتی است که می تواند رشد و توسعه پروژه شما را تعیین کند. در نقطه ای که باید تصمیم بگیریم، بسیار مهم است که جنبه های مختلفی را در نظر بگیریم که به ما امکان می دهد متحد استراتژیک کامل خود را برای دستیابی به اهداف و اهداف خود انتخاب کنیم. درک عواملی مانند اندازه پروژه، اهداف، بودجه، یا حتی اندازه و نوع آژانس بازاریابی و تبلیغاتی که می‌خواهیم استخدام کنیم، چشم‌اندازی بسیار گسترده‌تر و واضح‌تر را برای تصمیم‌گیری درست به ما ارائه می‌دهد. آژانس تبلیغاتی

افراد-کار-در-یک-آژانس-بازاریابی
فهرست مطالب
4 نکته مهم برای انتخاب آژانس بازاریابی و تبلیغات
1. اهداف خود را مشخص کنید
2. گزینه های مختلف را بررسی کنید
داستان های موفقیت
3. از طریق تجربه دیگران یاد بگیرید
4. هر چه می توانید بپرسید
نتیجه
موفقیت مشتریان ما معیار ماست.


4 نکته مهم برای انتخاب آژانس بازاریابی و تبلیغات

 


زمان آن فرا رسیده است که مرتبط ترین جنبه هایی را بشناسید که به شما امکان می دهد به یک تیم بازاریابی نزدیک شوید که نیازهای شما را برآورده می کند و می توانید با آنها مطابقت کامل داشته باشید.

1. اهداف خود را مشخص کنید
یکی از عناصر اساسی برای یافتن متحد کامل خود، داشتن چشم‌انداز روشنی از اهداف و اهدافی است که می‌خواهید به آن‌ها برسید. بسیار مهم است که از خود بپرسید آیا می‌خواهید فروش بیشتری داشته باشید، حضور دیجیتالی بیشتری داشته باشید، و پیشرفت کنید. فرآیند خرید شما یا هر چیز دیگری نیاز شما در این لحظه باشد. از آنجایی که از این طریق می‌توانید دقیقاً آنچه را که می‌خواهید با تمام مشتریان بالقوه بازاریابی و آژانس تبلیغاتی خود به اشتراک بگذارید، علاوه بر این، نکات مهمی مانند بودجه خود را مطرح کنید، با در نظر گرفتن جایی که می‌خواهید بروید و چقدر می‌خواهید در آن هزینه کنید. این به شما کمک می کند تا اهداف واقع بینانه داشته باشید. علاوه بر این که می‌توانید به آژانسی مراجعه کنید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند، چه از نظر ظرفیت، تخصص، زیرساخت یا حتی متناسب با بودجه شما و بتواند از منابعی که سرمایه‌گذاری می‌کنید بیشترین بهره را ببرید.

به یاد داشته باشید که در پایان روز، شما با شریکی که می خواهید برای مدت طولانی با او دست در دست هم راه بروید، اتحاد ایجاد می کنید، بنابراین ایده آل این است که بتوانید به وضوح به او نشان دهید که می خواهید به کجا بروید. و در این راه به شما کمک می کند بهترین مسیر را برای رسیدن به آن مکان نشان دهید.

2. گزینه های مختلف را بررسی کنید
به لطف اینترنت، امروزه شما این امکان را دارید که بتوانید تعداد بی نهایتی از گزینه ها را برای نیازهای خود پیدا کنید، بنابراین، پس از مشخص شدن اهداف، می توانید جستجوی خاص تری در مورد نوع آژانس بازاریابی و تبلیغات ایجاد کنید. تو نیاز داری. آیا یک آژانس تخصصی در بازاریابی دیجیتال می خواهید؟ آیا می خواهید آژانسی که بیشتر بر روی برندسازی متمرکز باشد؟ یا شاید آژانسی می خواهید که به شما امکان می دهد محتوای عالی در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید؟ این نوع سوالات قبلاً برای شما پاسخ داده شده است و شما می دانید به چه چیزی نیاز دارید، اکنون مهم است که در اولین رویکرد خود بتوانید گزینه هایی را در نظر بگیرید که می توانند به سوالات و نگرانی های شما نیز پاسخ دهند.

خودتان را محدود نکنید، وب‌سایت‌های مشتریان احتمالی‌تان را بررسی کنید، در نظر بگیرید که آیا آن‌ها هم‌پیمانی هستند که می‌خواهید، اگر بین آنچه ارائه می‌دهند و آنچه ارائه می‌دهند هماهنگی دارند، آنها را بیشتر بشناسید، اولین رویکرد را واقعاً برای شما غنی‌تر کنید. و اینکه می توانید تعداد زیادی گزینه داشته باشید، بنابراین، یک فیلتر ایجاد کنید تا زمانی که به مجموعه آژانس هایی که واقعاً با شما مطابقت دارند نزدیک شوید.



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد